Wiadomości

Nowy szef do spraw cyfryzacji w Eurocash

Środa, 23 lipca 2025
Eurocash ogłasza zmiany w zarządzie. Z dniem 1 września dołączy do niego Paweł Trocki, który obejmie odpowiedzialność za obszar cyfryzacji Grupy. Zastąpi w tej roli Szymona Mitoraja, który złożył rezygnację ze stanowiska ze skutkiem na 31 sierpnia 2025 roku.
Paweł Trocki to manager z 20-letnim doświadczeniem na stanowiskach związanych z transformacją cyfrową. W toku kariery zawodowej był związany m.in. z PwC, Euronetem i Allegro, a także z G2A.com, gdzie w latach 2022-2024 jako Chief Product Officer kierował strategią produktową firmy na globalnym rynku cyfrowym. Ostatnio związany z sektorem energetycznym i spółką Respect Energy, w której jako Head of Product & Technology odpowiadał za wypracowanie roadmapy i modelu zarządzania procesami technologicznymi. Jest absolwentem Szkoły Głównej Handlowej oraz Wyższej Szkoły Handlu i Prawa w Warszawie.

Jako nowy członek zarządu Grupy Eurocash, Paweł Trocki obejmie odpowiedzialność za transformację cyfrową spółki – w tym Innowacyjną Platformę Handlu i supermarket internetowy Frisco.

– Niezależny handel potrzebuje dziś narzędzi, które pozwolą mu konkurować z największymi graczami – szybko, elastycznie i w oparciu o dane. Dlatego cyfryzacja to jeden z najważniejszych kierunków rozwoju Grupy Eurocash. Cieszę się, że dołącza do nas Paweł Trocki, lider z dużym doświadczeniem w projektowaniu i wdrażaniu nowoczesnych rozwiązań, który potrafi łączyć technologię z realnymi potrzebami biznesu. Jednocześnie dziękuję Szymonowi Mitorajowi za ogromny wkład w rozwój obszaru cyfrowego w Grupie – mówi Paweł Surówka, prezes Grupy Eurocash.

Paweł Trocki przejmie odpowiedzialność za pion cyfryzacji w Eurocash po Szymonie Mitoraju, który w ubiegłym miesiącu, po ponad dwóch latach współpracy z Grupą, złożył rezygnację ze stanowiska z przyczyn osobistych.



Źródło: PR Hub 
Fot: mat. prasowe



tagi: Eurocash , cyfryzacja , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,