DHL eCommerce Polska umacnia swoją pozycję w dostawach out-of-home (OOH). Punkty DHL rozlokowane w sklepach Żabka, oficjalnie dołączyły do programu Allegro Delivery. Dzięki temu w usłudze dostępnych jest już blisko 22 000 punktów DHL. To efekt konsekwentnej rozbudowy przez firmę największej w Europie sieci OOH, oferującej wygodne rozwiązania dostaw dla sektora e-commerce.
Punkt odbioru na każdym rogu – elastyczność i wygoda, które mają znaczenie
Klienci Allegro zyskują dostęp do punktów DHL w sieci Żabka w ramach Allegro Delivery w sposób prosty i intuicyjny – wystarczy wybrać najbliższy punkt odbioru DHL w aplikacji lub na stronie Allegro. Sklepy Żabka, czynne przez cały tydzień, gwarantują maksymalną elastyczność i dopasowanie do codziennego rytmu zakupów.
„Konsekwentnie budowana sieć OOH oraz strategiczne partnerstwa są naszą odpowiedzą na oczekiwania rynku. Polacy cenią wygodę i elastyczność. Preferują odbiór paczek w punktach po drodze – wracając z pracy czy robiąc zakupy.” – komentuje Agnieszka Świerszcz, CEO DHL eCommerce Polska.
150 tysięcy punktów DHL w Europie – największa sieć OOH na kontynencie
W skali kraju, DHL eCommerce Polska oferuje już blisko 22 000 punktów nadań i odbioru (w tym automaty paczkowe, sklepy oraz punkty partnerskie). Na poziomie europejskim DHL dysponuje ponad 150 000 punktów OOH. To największa sieć wśród operatorów logistycznych w Europie i dowód na międzynarodową skalowalność usług DHL. Polska wyjątkowa na tle Europy: punkty OOH głównym trendem
Rozwój sieci punktów odbioru nie jest przypadkowy – to świadoma strategia DHL eCommerce Polska, której celem jest maksymalne uproszczenie procesu dostawy i uczynienie go jak najbardziej dopasowanym do codziennego stylu życia klientów. Inwestycje firmy i partnerstwa i partnerstwa, takie jak z siecią Żabka czy Allegro Delivery, mają jeden nadrzędny cel: poprawiać doświadczenie zakupowe milionów użytkowników e-commerce w Polsce.
Jak pokazuje najnowszy raport DHL „E-commerce Trends 2025”, Polska pozostaje jednym
z globalnych fenomenów w kontekście odbiorów OOH. Aż 56% Polaków preferuje odbiór przesyłek w automatach paczkowych, a 81% konsumentów deklaruje, że rezygnuje z zakupu, jeśli nie ma wygodnej opcji dostawy i zwrotu paczki.
Polacy znacznie częściej niż klienci w innych krajach korzystają z rozwiązań „przy okazji” – jak parcel shopy, sklepy convenience czy automaty. Z kolei 79% europejskich klientów wybiera dziś zwroty w punktach OOH – pokazując, że elastyczność i wygoda stają się nowym standardem e-commerce.
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.