Z rynku FMCG

POP UP Rozkosznego w Epicurien

Poniedziałek, 21 lipca 2025
Czerwiec zakończył się wyjątkową premierą nowości stworzonych we współpracy KAMIS ze znanym twórcą kulinarnym Michałem Korkoszem. Rozkoszne posypki są już nie tylko dostępne na sklepowych półkach, ale także stanowią część wyjątkowego czasowego menu restauracji Epicurien przy Szwedzkiej 26A w Warszawie!
Polscy konsumenci pokochali rozkoszne posypki stworzone we współpracy KAMIS z Michałem Korkoszem. Teraz mogą ich skosztować, odwiedzając restaurację Epicurien w dniach 19-27 lipca, w godzinach od 9 do 13 (oraz do 14 w weekend), podczas POP UP’u Michała Korkosza. Internetowy twórca przez 9 dni będzie cieszył Gości swoimi autorskimi propozycjami śniadań, opartymi na nowych posypkach, które, jak sam podkreśla, są pełne chrupnięcia i świdrujących smaków.

W ramach tej wyjątkowej akcji Goście mogą skosztować trzech limitowanych propozycji śniadaniowych. Pierwszą z nich jest tost z pastą z bobu i palonego masła z kurkami obtoczonymi w Posypce Bajglowej i białej porzeczce. Ci, którzy chcą spróbować czegoś inspirowanego słoneczną Hiszpanią, mogą się skusić na tacosy z awokado, jajecznicą z fetą i palonymi boczniakami marynowanymi w Bombie Umami. A na koniec prawdziwa perełka, czyli jajka na domowej ricotcie z sosem z pomidorów malinowych, malin i Wędzonego Chrupnięcia.

- Ten POP UP to nie tylko celebracja nowych produktów, ale także 9 dni pełnych smaku i rozkoszy, które mają zainspirować Gości do eksperymentowania w kuchni i odkrywania nowych połączeń smakowych. Każda osoba zamawiająca śniadanie otrzyma saszetkę z posypką, a 10 zł od każdego zamówienia zostanie przeznaczone na Fundację „Duch Leona” – mówi Aleksandra Kudyba, Brand Manager.

O wyborze Fundacji „Duch Leona” jako beneficjenta akcji POP-UP zdecydowali obserwujący Rozkosznego w jego mediach społecznościowych. Fundacja od 2013 roku zapewnia dom i opiekę psom ras dużych i olbrzymich, uznawanym za trudne lub agresywne, a także starszym i chorym. Prowadzi również działania edukacyjne, by zapobiegać porzuceniom i budować lepsze relacje ludzi z psami. Od 19 do 27 lipca Goście Epicurien będą mogli wesprzeć fundację, odwiedzając restaurację, delektując się autorskimi śniadaniami od Michała Korkosza i zabierając rozkoszne chrupnięcie do domu.



Źródło: Garden of Words
Fot: mat. prasowe



tagi: POP UP , Epicurien , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,