Z rynku FMCG

TOMRA: innowacje i światowe doświadczenie

Czwartek, 17 lipca 2025 HURT & DETAL Nr 07/233. Lipiec 2025
Już 1 października tego roku zwrócimy pierwsze opakowania za kaucją. Na sklepowych półkach zaczną pojawiać się napoje z logo systemu kaucyjnego, a każda placówka handlowa powyżej 200 mkw. powierzchni, oferująca kaucjonowane napoje, będzie miała obowiązek przyjąć puste opakowania i zwrócić zapłaconą przy zakupie kaucję.
W części sklepów stanęły już pierwsze recyklomaty. Sprzedawcy, którzy są w trakcie przygotowań, mogą zapoznać się z szeroką ofertą doświadczonego producenta w najnowszym, warszawskim showroomie TOMRA Collection. Zarówno duże, jak i mniejsze sklepy mają możliwość doboru najlepiej dopasowanych do swoich potrzeb rozwiązań do odbierania opakowań. TOMRA niedawno wprowadziła na polski rynek linię Basic Line – przystępną cenowo gamę wolnostojących maszyn opracowanych specjalnie w celu zaspokojenia potrzeb mniejszych sklepów, przy zachowaniu wysokiej jakości i niezawodności, z której znana jest marka.



tagi: TOMRA , innowacje , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,