Z rynku FMCG

Mutti otwiera siedzibę główną na Europę Wschodnią w Warszawie

Środa, 16 lipca 2025 HURT & DETAL Nr 07/233. Lipiec 2025
26 czerwca br. w warszawskiej restauracji Villa Foksal odbyła się konferencja prasowa Mutti, poświęcona otwarciu polskiego oddziału marki.
W spotkaniu wzięli udział właściciel i CEO firmy – Francesco Mutti – oraz szef nowopowstałego oddziału Juan Pablo Carnevale, którzy zaprezentowali plany rozwoju firmy w Polsce i regionie. Europejski lider na rynku przetworów pomidorowych otworzył swoją polską spółkę zależną w Warszawie, która jest siedzibą dla regionu Europy Wschodniej, obejmującą takie rynki, jak Litwa, Łotwa, Estonia, Węgry, Czechy, Słowacja, Ukraina, Rumunia, Bułgaria i Mołdawia.

W ciągu najbliższych dwóch lat warszawski zespół ma się powiększyć do siedmiu osób, a kluczowe rekrutacje obejmą obszary marketingu, zarządzania kategorią i sprzedaży regionalnej. Otwarcie biura w Warszawie to naturalny krok w rozwoju po sukcesie marki w Polsce, gdzie jej udział w rynku wzrósł z 2,8% w 2021 roku do 10,9% w 2024 roku. Strategiczne priorytety Mutti w Polsce obejmują zwiększenie obecności w najważniejszych kanałach sprzedaży detalicznej – supermarketach, hipermarketach, sklepach convenience – oraz rozwój segmentu gotowych sosów do makaronów.



tagi: Mutti , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,