Z rynku FMCG

„Wedle Uznania” – nowy projekt firmy Wedel

Wtorek, 15 lipca 2025 HURT & DETAL Nr 07/233. Lipiec 2025
Firma Wedel, jeden z liderów w branży słodyczy, wkroczyła na rynek podcastów z projektem „Wedle Uznania”.
Nowy format stanie się przestrzenią dla inspirujących dyskusji na styku biznesu i kultury, tworząc okazję do wymiany myśli i odkrywania nowych perspektyw. Gospodarzami podcastu są Maciej Herman, Dyrektor Zarządzający, oraz Robert Zydel, Dyrektor muzeum Fabryka Czekolady E.Wedel. Gościem pierwszego odcinka był Paweł Kastory, Prezes Grupy DDB Warszawa. Kolejnym – dziennikarz muzyczny Piotr Stelmach. Nagrania realizowane są wedle uznania, w smakowitych wnętrzach muzeum Fabryka Czekolady E.Wedel. Podcast jest dostępny na Spotify i YouTube.



tagi: Wedle Uznania , Wedel , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,