Wiadomości

Grupa Eurocash prezentuje nową ofertę dla detalistów

Poniedziałek, 14 lipca 2025
Grupa Eurocash uruchamia dwa nowe programy dla swoich partnerów detalicznych: Ligę Niskich Cen oraz Ligę Twardych Graczy. Kluczowym celem inicjatyw jest zapewnienie stabilnych cen w handlu lokalnym, budowanie lojalności oraz wzmocnienie konkurencyjności właścicieli niezależnych sklepów na coraz bardziej wymagającym rynku.
Niezmiennym celem Grupy Eurocash jest wspieranie detalistów w spełnianiu rosnących oczekiwań konsumentów.

– Od trzydziestu lat wspieramy rozwój handlu w Polsce i doskonale rozumiemy wyzwania, przed którymi dziś stoją właściciele sklepów. W obecnej sytuacji rynkowej najważniejsze są konkretne, skuteczne narzędzia, które pomagają utrzymać klientów i konkurować z największymi sieciami. Programy, które wdrażamy, to odpowiedź na te potrzeby: oferujemy partnerom m.in. dostęp do stabilnych warunków zakupowych przy regularnych marżach połączonych z możliwością zaoferowania takich cen detalicznych, które konsumenci widzą w największych sieciach handlowych. To realne wsparcie w budowaniu konkurencyjności i wzmacnianiu pozycji lokalnych sklepów w ich społecznościach – podkreśla Marcin Celejowski, członek zarządu odpowiedzialny za obszar zakupów handlowych. 

Stałe ceny jako priorytet

Liga Niskich Cen to program gwarancji maksymalnych cen detalicznych na najpopularniejsze produkty – m.in. nabiał, wędliny, napoje, słodycze czy alkohol. Przedsiębiorcy, którzy do niego przystępują, zobowiązują się do utrzymania określonych maksymalnych cen brutto, przy jednoczesnej gwarancji stałej ceny zakupu topowych produktów FMCG w hurtowniach Grupy Eurocash w danym miesiącu, również z dowozem. Zakres produktów objętych gwarancją niskich cen wynosi od 300 do 700 pozycji – w zależności od formatu sklepu. Asortyment dobierany jest na podstawie analizy rotacji i potencjału sprzedażowego, a docelowo lista ma objąć nawet 1000 produktów.

Program został uruchomiony w kwietniu 2025 roku po rocznym pilotażu, w którym udział wzięło ponad 1000 sklepów. Obecnie korzysta z niego już blisko 4 tysiące placówek. Program działa w oparciu o EuroPlatformę, nowoczesny ekosystem udostępniany detalistom przez podmioty Grupy Eurocash. Dla nowych klientów przygotowano pakiet benefitów pozwalających znacząco obniżyć koszty integracji z systemem.

Program lojalnościowy dla klientów hurtowych

Grupa Eurocash, swoim klientom hurtowym, zaprezentowała również program lojalnościowy – Ligę Twardych Graczy. Jego celem jest wzmacnianie relacji z przedsiębiorcami oraz nagradzanie ich za systematyczną i trwałą aktywność zakupową. Uczestnicy zdobywają wirtualną walutę – tzw. EUROzłotówki – które mogą wymieniać na nagrody z katalogu dostosowanego do potrzeb właścicieli sklepów: od wyposażenia i sprzętu, przez rabaty na zakupy, po nagrody osobiste. Program jest otwarty dla właścicieli sklepów detalicznych i docelowo może objąć nawet 34 tys. klientów Eurocash Dystrybucja i Cash&Carry.

– W tak konkurencyjnym i dynamicznym otoczeniu jak handel detaliczny, lojalność staje się kluczowa. Liga Twardych Graczy to narzędzie wspierające budowanie długofalowych relacji z przedsiębiorcami – poprzez nagradzanie za systematyczną współpracę i konkretne działania zakupowe. To także narzędzie, które pozwala nam lepiej rozumieć realia pracy właścicieli sklepów. Dzięki analizie aktywności w programie możemy szybciej reagować na potrzeby, tworzyć trafniejsze oferty i skuteczniej wspierać ich w codziennych wyzwaniach – mówi Tomasz Polański, członek zarządu odpowiedzialny za segment hurtowy.

Szczególną rolę w programie odgrywają jego ambasadorzy – Joanna Jędrzejczyk i Bartosz Kurek. Znani sportowcy inspirują przedsiębiorców do aktywnego rozwoju swoich firm i codziennego podejmowania wyzwań, z jakimi mierzą się „twardzi gracze” polskiego handlu.



Źródło: PR Hub
Fot: mat. prasowe



tagi: Grupa Eurocash , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,