Z rynku FMCG

Blisko 270 tysięcy złotych zostało zebranych w ramach kampanii „Małe gesty, wielki wpływ”

Czwartek, 03 lipca 2025
266 653 00 PLN to kwota zebrana dzięki hojności klientów Auchan w ramach ogólnopolskiej akcji dobroczynnej „Małe gesty, wielki wpływ” dla 24 organizacji dobroczynnych, stowarzyszeń i fundacji działających w Polsce na rzecz potrzebujących dzieci, osób z niepełnosprawnościami oraz hospicjów. Zbiórka zrealizowana została w okresie od 8 maja do 14 czerwca 2025 r.
Organizacje, które zostały beneficjentami zbiórki wybrali pracownicy sklepów Auchan. W tym roku są to m.in.: Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce, Fundacja Hospicyjna im. Ks. Dutkiewicza w Gdańsku, Stowarzyszenie Przyjaciół Dzieci Specjalnej Troski "Arkadia", Specjalny Ośrodek Szkolno-wychowawczy w Piasecznie i Zwycięzców Olimpiad Specjalnych, Krajowe Towarzystwo Autyzmu w Bielsku-Białej oraz wiele innych działających w całej Polsce na rzecz potrzebujących dzieci, osób chorych i z niepełnosprawnościami. Dzięki temu klienci, jak również ich pracownicy mogli wesprzeć bliskie ich sercu konkretne potrzeby lokalnej społeczności.

W naszej firmie od lat kierujemy się przekonaniem, że najważniejsi są ludzie – ich potrzeby, zaangażowanie i gotowość do działania. Dlatego tak dużą wagę przykładamy do wspierania lokalnych społeczności oraz organizacji, które działają najbliżej naszych oddziałów. Kampania „Małe gesty – wielki wpływ” jest dla nas szczególna – łączy ogólnopolski zasięg z głębokim, autentycznym zakorzenieniem w lokalnych realiach. To nasi pracownicy, najlepiej znający potrzeby swojego otoczenia, wskazują instytucje, które realnie potrzebują pomocy. Ich zaangażowanie, wsparte hojnością naszych klientów, sprawia, że możemy wspólnie odpowiadać na konkretne wyzwania tam, gdzie są one naprawdę odczuwalne. Takie działania mają dla nas największą wartość – bo płyną prosto z serca i przynoszą realną zmianę. – mówi Ewa Malecka, dyrektor ds. CSR Auchan Retail Polska.

Sieć Auchan wspiera działania charytatywne z wykorzystaniem technologii Donateo offline, umożliwiającej przekazanie mikrodatku podczas bezgotówkowej płatności za zakupy w sklepach stacjonarnych sieci od blisko trzech lat. Podczas płatności kartą, na ekranie terminala pojawia się pytanie o chęć przekazania darowizny na wybrany cel. Po wyrażeniu zgody, do rachunku automatycznie doliczana jest kwota datku w wysokości 2 zł.

Akcja „Małe gesty, wielki wpływ” to już druga akcja charytatywna wspierana przez Auchan z wykorzystaniem aplikacji Donateo, wdrożonej do terminali hipermarketów sieci, której celem była pomoc lokalnym organizacjom niosącym realne wsparcie potrzebującym.




Źródło: Solski Communications




tagi: Auchan , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,