Miłosław Bezalkoholowe IPA to propozycja dla tych, którzy chcą cieszyć się doskonałym smakiem piwa, ale świadomie rezygnują z alkoholu. Kampania „Bez też jest MIŁO!” podkreśla, że piwo 0% nie oznacza rezygnacji z jakości – przeciwnie, dzięki pełnemu smakowi i aromatowi Miłosław Bezalkoholowe IPA staje się ulubionym towarzyszem drobnych przyjemności, które nadają codzienności wyjątkowy smak.
Celem kampanii jest pokazanie, że nawet największe pasje z czasem mogą stać się rutyną. Warto wtedy otworzyć się na nowe doznania, przełamać schematy i jednocześnie odkryć przyjemność w drobnych gestach. Kampania „Bez też jest MIŁO!” zachęca, aby nie rezygnować z jakości ani smaku – nawet wtedy, gdy wybieramy piwo bez alkoholu.
W działania kampanii zaangażowani zostali popularni twórcy internetowi – Mr Fit Trener, Seweryn Habdas, Dokąd tym razem, Dawid Rakowski i Geczu – którzy pokazują, jak Miłosław Bezalkoholowe IPA wpisuje się w ich codzienne pasje.
- Kampania „Bez też jest MIŁO!” to przykład, jak influencer marketing może pomóc markom wyjść poza utarte schematy komunikacji. Dzięki współpracy z twórcami o autentycznym zaangażowaniu w swoje pasje, pokazujemy, że piwo bezalkoholowe nie jest kompromisem, ale świadomym wyborem. To opowieść o stylu życia, w którym liczy się smak, autentyczność i gotowość do przełamywania rutyny – mówi Adam Szudra, Dyrektor Zarządzający agencji Friends&Brands.
Kampania obejmuje działania w kanałach digital oraz szeroko zakrojony zakup mediów. Agencja Friends&Brands odpowiada za strategię, ideę kreatywną, dobór twórców i koordynację działań.
Źródło: M8PR
Fot: mat. prasowe