Rafał Kościuk z Fit Cake ponownie wybrany do zarządu Polskiej Organizacji Franczyzodawców
Poniedziałek, 30 czerwca 2025
Rafał Kościuk, współtwórca i współwłaściciel wiodącej marki Fit Cake, pioniera w segmencie zdrowych, bezcukrowych deserów, ponownie i jednogłośnie został wybrany do zarządu Polskiej Organizacji Franczyzodawców (POF).
Rafał Kościuk został doceniony za skuteczne zarządzanie i rozwój marki nawet w najtrudniejszych momentach rynkowych. Jego podejście do budowania sieci franczyzowej oparte na transparentności i innowacyjności, połączone z wyjątkowym produktem, stanowi przykład dla całej branży.
- Największą wartością w rynku franczyzy jest jej transparentność i innowacyjność połączona z wyjątkowym produktem i ofertą. W POF będę dalej wspierać budowanie przejrzystych zasad współpracy oraz promować Kodeks Dobrych Praktyk Franczyzy, którego jesteśmy sygnatariuszami – podkreśla Rafał Kościuk.
Misja w Polskiej Organizacji Franczyzodawców
Według Rafała Kościuka, POF to organizacja, do której wypada należeć, bowiem od lat podejmuje oddolne działania na rzecz uregulowania sektora franczyzy, który dotąd rozwijał się w dość nieskoordynowany sposób. Jednym z najważniejszych osiągnięć POF było opracowanie Kodeksu Dobrych Praktyk Franczyzy, który określa w sposób jednoznaczny, a zarazem elastyczny podstawowe zasady funkcjonowania franczyz w Polsce, wyprzedzając regulacje przygotowywane przez Ministerstwo Sprawiedliwości.
- Sektor franczyzowy charakteryzuje się ogromną różnorodnością – obejmuje bardzo odmienne branże i przedsiębiorstwa różnej wielkości: od międzynarodowych koncernów po rodzime, mniejsze firmy. Każdy podmiot ma inne doświadczenia i wyzwania. Aby skutecznie się rozwijać i odpowiadać na dynamiczne zmiany rynkowe, musimy mieć kompleksowy obraz sytuacji i zapewnić, by spójne standardy obowiązywały wszystkie podmioty w branży – wyjaśnia Monika Dąbrowska, prezeska POF.
Fit Cake jako przykład odpowiedzialnej franczyzy
Wiodąca marka Fit Cake, pod kierownictwem Rafała Kościuka, stała się symbolem innowacyjnego podejścia do franczyzy w Polsce. Marka, której założeniem jest demokratyzacja dostępu do zdrowej żywności poprzez oferowanie smakowitych, bezcukrowych alternatyw dla tradycyjnych deserów, odpowiada na rosnące zapotrzebowanie świadomych zdrowotnie konsumentów poszukujących wysokiej jakości produktów bez kompromisów smakowych.
Sieć Fit Cake dynamicznie rozwija się zarówno w Polsce, jak i planuje jeszcze szerszą ekspansję zagraniczną, pozostając wierna swoim założeniom o tworzeniu produktów, które łączą zdrowie z wyjątkowym smakiem.
W UE co roku wytwarza się ponad 2,2 mld t odpadów...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.