„Jak masz” to więcej niż utwór – to manifest, który rezonuje z ideą kampanii „Share a Coke”. Jan-Rapowanie, w piosence stworzonej dla Coca-Cola oddaje klimat codziennych chwil, które nabierają wyjątkowego znaczenia, gdy są dzielone z innymi. Za produkcję odpowiada krakowski producent znany jako Clearmind.
„Share a Coke” jest zaproszeniem do świata wspólnych przeżyć i szczerych emocji. Bo czasem jeden gest – jak wręczenie butelki lub puszki Coca-Cola z dedykacją – tworzy prawdziwą magię wspólnych chwil” – dodaje Paulina Trzaskowska, dyrektorka komunikacji korporacyjnej w Coca-Cola Polska.
A już niebawem kolejna niespodzianka – koncert Jana-Rapowanie w wyjątkowej przestrzeni Coke Villa, dostępny tylko dla zwycięzców loterii Coca-Cola.
Coke Villa – nowe miejsce na mapie WarszawyCoke Villa jest autorskim konceptem Coca-Cola na warszawskim Mokotowie, stworzonym po to, by spędzać czas razem i celebrować chwile, które mają znaczenie.
435 m², cztery piętra, osiem sypialni, wspólna kuchnia i przestrzeń jadalna, profesjonalna sala kinowa, music studio do tworzenia własnej muzyki, sauna oraz ogromny ogród z basenem i artystycznym muralem – wszystko zaprojektowane w duchu Coca-Cola z myślą o byciu razem. To miejsce, w którym każdy moment nabiera wyjątkowego smaku. Bo prawdziwa magia dzieje się wtedy, gdy dzielimy się radością.
Jak wziąć udział w loterii i mieć możliwość odwiedzenia Coke Villa w ramach koncertu Jana-Rapowanie? Należy kupić ulubione warianty napojów Coca‑Cola, następnie wymienić kody spod nakrętek i zawleczek w aplikacji Coca‑Cola na tokeny CC Club i zagrać o wybraną nagrodę.
Do wygrania są również ubrania z limitowanej kolekcji MISBHV stworzonej specjalnie dla Coca-Cola, niedostępne w regularnej sprzedaży. MISBHV to jedna z najbardziej rozpoznawalnych i cenionych marek streetwearowych z Polski, która zyskała międzynarodowy rozgłos dzięki połączeniu awangardowego designu z duchem miejskiej kultury. Współpraca Coca‑Cola x MISBHV to spotkanie dwóch ikon popkultury i wyjątkowa okazja na modowe perełki z kolekcji, która celebruje radość z dzielenia się.
Dodatkowo, w loterii można zgarnąć bilety na festiwale Sun (do 27.06) i Sunrise (do 04.07) Festival oraz najnowszą płytę Jana-Rapowanie „Groteska” (od 01.07). Promocja trwa do 29.08.2025. Szczegóły dostępne są w regulaminie na stronie coca-cola.com.
Spotkaj Janka tuż za rogiem Uzupełnieniem kampanii jest mural z wizerunkiem Jana-Rapowanie, który pojawił się w samym sercu Warszawy – przy ul. Żelaznej 67. Na ekranie LED o powierzchni 38 m², już wkrótce każdy będzie mógł zobaczyć swoje imię lub hasło dzięki specjalnemu mechanizmowi na coca-cola.com.
Murale powstały także we Wrocławiu, Gdańsku, Poznaniu, Radomiu i w Łodzi. Za ich realizację odpowiada Good Looking Studio wraz z Great, natomiast za koncepcję WPP Media i przynależąca do niej EssenceMediacom.
Kampania swoim zakresem obejmuje również nośniki OOH i DOOH, działania digital, komunikację w mediach społecznościowych i na kanałach influencerów, aktywności w sklepach, sampling, non-standardy oraz działania PR. Za pozyskanie ambasadora muzycznego, strategię, kreację i koordynację działań wszystkich partnerów odpowiada VML. Przy realizacji marka współpracuje także z agencjami Fortis (projekt graficzny KV i materiałów POP, organizacja loterii narodowej oraz konkursów) i 24/7Communication (komunikacja strategiczna).
Źródło: 24/7Communication
Fot: mat. prasowe