Advertisement

Kampanie i Promocje

„30 lat razembycia” – jubileuszowa kampania marki Familijne

Wtorek, 24 czerwca 2025
Z okazji 30-lecia marka Familijne rozpoczęła kampanię „30 lat razembycia”, celebrującą wspólne chwile Polaków z najpopularniejszymi waflami rodzinnymi w kraju.
Jubileuszowa komunikacja, trwająca od końca maja do sierpnia, obejmuje działania w telewizji, digitalu oraz przestrzeni miejskiej. Dla konsumentów została przygotowana aktywacja „30 historii na 30 lat” z atrakcyjnymi nagrodami. W Bydgoszczy, gdzie w 1995 roku narodziła się marka, powstanie okazjonalny mural – symboliczny ukłon m.in. w stronę lokalnej społeczności. Ważnym elementem kampanii są limitowane, jubileuszowe opakowania wafli Familijne Klasyczne o smaku kakaowo-śmietankowym, zaprojektowane przez laureatów konkursu Young Creatives Cannes. Produkty w tej wyjątkowej odsłonie trafią do sprzedaży w lipcu tego roku.



tagi: kampania , Familijne , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,