Advertisement

Kampanie i Promocje

Maślanka Mrągowska z nową kampanią buduje formę i zachowuje charakter

Piątek, 13 czerwca 2025
Spółdzielnia Mleczarska Mlekpol, producent marki Maślanka Mrągowska, startuje z nową kampanią marketingową. Celem działań jest odświeżenie wizerunku marki oraz dotarcie nie tylko do dotychczasowej bazy odbiorców, ale także do młodszej grupy konsumentów.
Kampania łączy siłę produktu – Maślanki Mrągowskiej – z unikalnym charakterem regionu, z którego pochodzi. Uzupełniając proste hasło poprzedniej kampanii „Tyle dobra”, dopowiada, jak wartościowy jest sam skład produktu, skupiając się na bardzo konkretnych benefitach włączenia Mrągowskiej do diety. W centrum narracji postawiono samą maślankę, pokazując wpływ produktu na organizm. Komunikacja koncentruje się na wartościach, takich jak: forma, witalność i pozytywna energia, ukazując produkt jako nieodłączny element nowoczesnego, zdrowego stylu życia.

– Zależy nam na kreatywnym podejściu, które łączy humor z edukacją. Każdy element komunikacji ma opowiadać o konkretnych korzyściach płynących ze składników Maślanki Mrągowskiej, ale w sposób, który jest bliski współczesnym konsumentom – dodaje Dorota Grabowska, Dyrektor Marketingu SM Mlekpol.

Telewizja pozostaje kluczowym kanałem zasięgowym – kampania obejmie spoty 15-sekundowe oraz 8-sekundowe billboardy sponsorskie, emitowane w najlepszym czasie antenowym. Dodatkowo produkt pojawi się w kulinarnym kąciku programu „Dzień Dobry TVN”. Outdoor cyfrowy (DOOH) oraz mobilny retargeting pozwolą dotrzeć do użytkowników w kluczowych momentach – m.in. podczas zakupów. Wykorzystane zostaną również aplikację służącą do tworzenia i zarządzania listami zakupów – Listonic, a także gazetki promocyjne online. Kampania będzie widoczna w 10 największych miastach Polski.

Sercem kampanii stanie się internet, szczególnie w komunikacji z młodszym konsumentem. Marka pojawi się na displayach i w social mediach. Do kampanii włączeni zostaną również influencerzy oraz nowoczesne formaty reklamowe, takie jak FOOH. W lipcu i październiku kampanię wspierać będą dodatkowo kreatywne konkursy konsumenckie z atrakcyjnymi nagrodami.

Za koncept kreatywny oraz kompleksową obsługę kampanii do końca roku odpowiada agencja IQM, a za zakup mediów dom mediowy K2 Precise.  Nad realizacją czuwa natomiast Katarzyna Skrodzka – brand manager marki Maślanka Mrągowska.




Źródło: Opublikowani
Fot: mat. prasowe



tagi: Maślanka Mrągowska , kampania , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,