Advertisement

Kampanie i Promocje

Wspólna promocja handlowa Monster Energy i zespołu Formuły 1 Mclaren Racing

Czwartek, 12 czerwca 2025
W 2024 roku zespół Formuły 1 McLaren nawiązał wieloletnią współpracę z marką napojów energetycznych, Monster Energy. Logotyp firmy od tego momentu jest widoczny na kaskach, kombinezonach, czapkach i bidonach kierowców Lando Norrisa oraz Oscara Piastriego. W tym roku firmy postanowiły wystartować ze wspólną promocją handlową, w ramach której fani mogą wygrać wyjazd do Abu Zabi na spotkanie z zespołem.
2024 rok to był nowy rozdział w Formule 1 zarówno dla McLaren Racing, jak i Monster Energy. Producent napojów energetycznych został kluczowym partnerem zespołu, który zdobył tytuł Mistrza Konstruktorów po raz pierwszy od 26 lat. Co więcej, Lando Norris zakończył sezon 2024 na 2. miejscu, a Oscar Piastri na 4. miejscu.

Ta wieloletnia współpraca to nie tylko branding, ale także nowa dynamika dla kampanii McLarena, zarówno na torze, jak i poza nim. Jej celem jest połączenie z fanami na nowe i ekscytujące sposoby tak, aby byli bliżej akcji, adrenaliny, i kultury Formuły 1.

Przykładem takiego działania jest tegoroczna promocja handlowa, którą Monster Energy wprowadza z zespołem Formuły 1 McLaren do sklepów. Aby wziąć w niej udział należy kupić puszkę dowolnego napoju Monster Energy i zarejestrować paragon na stronie https://wygrywajzmonster.pl/. Każda puszka to 1 los w loterii. W ramach niej firma rozda 3 podwójne wyjazdy do Abu Zabi na spotkanie z zespołem McLaren oraz prawie 300 gadżetów Monster Energy x McLaren, w tym czapki, bluzy i koszulki. Oprócz loterii, na stronie można także wziąć udział w grze wyścigowej, w której nagrodami są miesięczne, trzymiesięczne i roczne darmowe dostępy do streamingu wyścigów Formuły 1.

Promocja trwa od 1 czerwca do 30 sierpnia br.

W Polsce Monster Energy wspiera Żabsona, jednego z najbardziej rozpoznawalnych raperów w Polsce, jedynego profesjonalnego driftera prowadzącego stopą, Bartosza Ostałowskiego, żużlowców Patryka Dudka i Pawła Przedpełskiego, zawodniczkę MMA Karolinę Kowalkiewicz, stuntera motocyklowego Rafała „Stuntera 13” Pasierbka, artystę „Zdechłego Osę” oraz streamerów gamingowych Mateusza „Pago” Pągowskiego, Kubę „Kubona” Turewicza i Kingę „Kiiissę” Rydzewską.

W Polsce dostępnych jest ponad 20 wariantów smakowych Monster Energy w ramach czterech linii. Original z kultową czarną puszką oraz wersją Monster Energy Green Zero Cukru. Segment z napojami stworzonymi we współpracy z gwiazdami motorsportów, takimi jak Doctor. Linia Juiced, którą reprezentuje Bad Apple, to napoje stworzone na bazie soków owocowych. Ultra to napoje bez dodatku cukru. Tak szerokie portfolio idealnie wpisuje się w strategię 24/7 producenta – firmę Coca-Cola HBC, oferującą konsumentom napoje na każdą okazję i porę dnia.  




Źródło: CORPORATE AND FINANCIAL COMMUNICATIONS
Fot: mat. prasowe




tagi: promocja handlowa , Monster Energy , Formuła 1 Mclaren Racing , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,