Pomysłodawcą oraz organizatorem konkursu „Złoty Paragon – Nagroda Kupców Polskich” jest ukazujący się od 2006 roku miesięcznik Hurt & Detal, poruszający tematykę handlu oraz produktów rynku FMCG. Laureaci zostają wyłonieni dzięki czytelnikom tytułu, którzy oddają głosy na liderów sprzedaży, czyli najlepiej sprzedające się w ich placówkach produkty. Dzięki temu nagrody trafiają do tych marek, które w ostatnim roku realnie kształtowały polski handel detaliczny. Co istotne, dane pochodzą ze wszystkich formatów sklepów na terenie całego kraju.
W najnowszej edycji konkursu Złoty Paragon 2025 w kategorii ‘Serki kanapkowe, sałatkowe’ zdobył Almette z kolorowym pieprzem. Uznanie dla tego właśnie produktu jest doskonałą rekomendacją dla konsumentów. Almette z kolorowym pieprzem to połączenie czterech rodzajów pieprzu, tworzących kompozycję łagodnych i ostrych nut smakowych. Dzięki temu zadowala on kubki smakowe nawet najbardziej wymagających smakoszy, a tym samym urozmaica naszą ofertę puszystych serków twarogowych w skopkach, które wyróżnia „czysty” skład, ponieważ powstają z połączenia najwyższej jakości polskiego mleka i naturalnych składników oraz wyjątkowo lekka i puszysta konsystencja, gwarantująca 100% przyjemności!
Nagroda Złoty Paragon to zawsze ogromne wyróżnienie i potwierdzenie, że spełniamy oczekiwania konsumentów, a proponowane przez nas produkty spotkały się z bardzo dobrym przyjęciem na rynku. Almette z kolorowym pieprzem zachwyca puszystą konsystencją i pysznym smakiem. Dziękujemy za zaufanie! Nie spoczywamy na laurach, na rynku dostępna jest tegoroczna nowość Almette lekki – naturalny i z ziołami – idealnie wpisujący się w aktualne trendy i pozwalający dotrzeć do osób o różnych cechach demograficznych, które łączy ‘potrzeba zdrowego życia’. Puszyste sery twarogowe doskonale uzupełniają ofertę ‘diet specjalnych’ marki Almette, do których dotychczas należały warianty kozi i bez laktozy – mówi Jacek Wyrzykiewicz, PR & Marketing Services Manager w Hochland Polska.
Źródło: Quality Public Relations
Fot: mat. prasowe
tagi: Złoty Paragon , Almette , Hochland Polska , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,
Polska Izba Handlu z zaniepokojeniem przygląda się...
Niemal co 3. przedsiębiorca w Polsce prognozuje pogorszenie...
Firma Mars Polska po raz kolejny została wyróżniona za swoje...
Konieczne jest złagodzenie podejścia...
Napływ nowych pracowników znacznie zmienił polski rynek pracy...
W odpowiedzi na postulaty organizacji pracodawców i związków...
Prof. G. Kołodko: Trump osiągnie efekt odwrotny od...
Ich udział najszybciej rośnie w Polsce...