Advertisement

Kampanie i Promocje

Kampania „Dzieje Polski z Kotlinem”

Piątek, 23 maja 2025 HURT & DETAL Nr 05/231. Maj 2025
Marka Kotlin rusza z nową kampanią reklamową pod hasłem „Dzieje Polski z Kotlinem”, która w lekki, humorystyczny sposób pokazuje, że Polacy grillowanie mają we krwi – a dobrego grilla nie ma bez Kotlina!
Polacy kochają grillować. To nie tylko sposób na przygotowanie jedzenia – to rytuał, pretekst do spotkań, wspólnego biesiadowania i okazja do budowania relacji. Nowa kampania Kotlina podkreśla, że niezależnie od epoki – od średniowiecza po współczesność – grillowanie to nasza duma narodowa i zarazem dyscyplina, w której jesteśmy mistrzami!

W serii zabawnych spotów i materiałów promocyjnych widzowie przenoszą się w czasie, by zobaczyć, jak nasi przodkowie radzili sobie przy ruszcie wybierając niezmiennie sprawdzony od lat ketchup Kotlin. Bo czy to średniowieczne uczty rycerskie, szlacheckie biesiady pod chmurką, czy majówka w towarzystwie znajomych we własnym ogrodzie – Polakom od lat niezmiennie towarzyszy kultowy, gęsty i intensywnie pomidorowy ketchup Kotlin.




tagi: kampania , Dzieje Polski z Kotlinem , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,