Wiadomości

Orbico Polska wyłącznym dystrybutorem marki Biscoff®

Wtorek, 20 maja 2025
Orbico Polska i Lotus Bakeries podpisały strategiczną umowę na wyłączną dystrybucję marki Biscoff® w Polsce. Partnerstwo rozpoczęło się 14 maja 2025 r. i ma na celu przyśpieszenie rozwoju Biscoff® na polskim rynku, łącząc doświadczenie obu firm.
Lotus Bakeries, założone w 1932 roku z siedzibą w Belgii, działa na całym świecie w segmencie naturalnych przekąsek, posiadając w ofercie kilka marek. Biscoff® jest jej główną i historyczną marką, znaną z ciasteczek o wyjątkowym karmelizowanym smaku i chrupkości. Unikalny smak Biscoff® jest również dostępny jako krem do smarowania. Ludzie spożywają Biscoff® z kawą, jako przekąskę, dodatek do chleba i jako składnik ulubionych deserów. Marka jest popularna na całym świecie: Biscoff® jest obecny w około 70 krajach i obecnie zajmuje 5. miejsce wśród marek ciastek na świecie*. Firma ma ambitny cel, aby Biscoff® stał się 3 największą marką ciastek na świecie*, a Polska odgrywa w tym kontekście istotną rolę.

Orbico Polska, część Grupy Orbico, oferuje kompleksowe usługi obejmujące nie tylko dystrybucję
i logistykę, ale także sprzedaż i marketing. Firma dostarcza produkty wielu znanych producentów do tysięcy sklepów w Polsce. Dzięki wiedzy i doświadczeniu w dystrybucji globalnych marek, Orbico skutecznie wspiera rozwój swoich partnerów, oferując im dostęp do nowoczesnych rozwiązań i usług dopasowanych do ich potrzeb.

„Rozpoczęcie współpracy z Lotus Bakeries jest dla nas zarówno wyróżnieniem, jak i potwierdzeniem zaufania, jakim Grupa darzy nasze działania. Cieszymy się, że wspólnie będziemy mogli rozwijać markę Biscoff®, która już teraz budzi duże zainteresowanie wśród polskich konsumentów. Jestem przekonany, że połączenie naszych kompetencji przyniesie długofalowe korzyści obu stronom” –komentuje Ireneusz Wawrzeń, Prezes Zarządu Orbico Polska.




*Źródło: Dane zewnętrzne (kategoria słodkich ciastek). Wartość sprzedaży detalicznej Biscoff® na podstawie wewnętrznych kalkulacji.



Źródło: Orbico Polska
Fot: mat. prasowe



tagi: Orbico Polska , Biscoff , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,