Nowa kampania to ewolucja dotychczasowego pozycjonowania marki Twix, opierającego się na wyborze pomiędzy lewym i prawym Twixem. Teraz marka podkreśla ideę „i” – bo Twix to chrupiące ciastko, ciągnący się karmel i czekolada. Nowy przekaz skierowany jest do młodszej grupy odbiorców, która ceni kulturę wspólnoty, łączenie różnych światów oraz maksymalizm.
Nowy spot reklamowy to surrealistyczna i pełna humoru interpretacja hasła „Dwa to więcej niż jeden”. Realizacja, inspirowana klasycznym kinem z nowoczesnym twistem, została wyreżyserowana przez Vedrana Rupica. Opowiada historię szalonego pościgu samochodowego, który kończy się dramatycznym upadkiem z klifu – główny bohater zostaje jednak uratowany dzięki „sile dwóch” – wsparciu drugiego kierowcy i drugiego samochodu.
– W Mars każdego dnia tworzymy kultowe marki, które trafiają w gusta konsumentów w różnych kontekstach. Bazując na prawdziwym insightcie – w tym przypadku zrozumieniu, że fani marki Twix celebrują życie w duchu maksymalizmu i obfitości, przekształciliśmy dotychczasową platformę marki: od narracji o wyborze pomiędzy lewym i prawym Twixem, do idei pełni i posiadania wszystkiego. To idealnie współgra z formą dwóch batoników i prostym, a zarazem sugestywnym hasłem: „Dwa to więcej niż jeden”. Nie możemy się doczekać, by dalej zaskakiwać naszych odbiorców nowymi pomysłami – mówi Magdalena Florczak, Strategic Cells Deployment Manager, Twix and Ice cream na Europę Centralną w Mars.
Nowa kapania 360° marki Twix obejmuje emisję spotów reklamowych w telewizji oraz działania digitalowe, które zaplanowano na drugą połowę roku. W ramach kampanii przewidziano także odświeżenie logo marki, loterię konsumencką oraz działania POS w miejscach sprzedaży. Polska odsłona kampanii jest częścią globalnej inicjatywy prowadzonej na 75 rynkach.
Źródło: Garden of Words
Fot: mat. prasowe