Pudliszki i Morliny z grillową aktywacją dla konsumentów
Piątek, 09 maja 2025
Jako czołowe marki w Polsce i liderzy w swoich kategoriach, Pudliszki i Morliny wspólnie rozpoczynają sezon grillowy. Ten kluczowy okres dla obu firm stanowi okazję do zaprezentowania ich najnowszej oferty i wzmocnienia obecności na rynku. W ramach współpracy przewidziano serię wydarzeń w Szczecinie, Lesznie i Chorzowie.
Pudliszki wraz z Morlinami planują umocnienie świadomości swoich marek w rozpoczętym w majówkę sezonie grillowym. W tym celu wspólnie zorganizują trzy wydarzenia, a najbliższe z nich rozpocznie się już w nadchodzący weekend. W wybranych miastach stworzone zostaną specjalne strefy grillowe z przekąskami, grami i zabawami, a także konkursami z nagrodami.
Wydarzenia w Szczecinie, Lesznie i Chorzowie
Obie marki zapraszają już 10 maja na Piknik nad Odrą w Szczecinie, gdzie przygotowały specjalną strefę grillową. Uczestnicy będą mieli okazję skosztować zarówno klasycznych, jak i nowych produktów stworzonych z myślą o sezonie grillowym. Dla najmłodszych i ich opiekunów dostępne będą gry, a także konkursy z nagrodami. Na wszystkich gości będą czekać wygodne leżaki oraz klimatyczna muzyka.
W kolejnym miesiącu obie marki odwiedzą Chorzów (14.06) oraz Leszno (21.06), gdzie powstaną podobne strefy odpowiednio podczas Festiwalu Kolorów i Antidotum Airshow.
Jak pokazuje raport „Sezon grillowy w oczach Polaków”, przygotowany przez firmę Inquiry, Polacy nie wyobrażają sobie grilla bez ketchupu i kiełbaski. Dlatego cieszymy się ze współpracy z Morlinami. Nasze ketchupy i ich produkty to połączenie, które doskonale się uzupełnia, tworząc idealny duet na każdy grill – mówi Anna Bielecka-Bochenko, dyrektorka marketingu Kraft Heinz Polska, do którego należy marka Pudliszki.
Pudliszki i Morliny ze współpracą na sezon grillowy
Zaplanowane wydarzenia będą okazją do poznania oferty grillowej przygotowanej przez obie marki.
Wspólne działania z Pudliszkami to naturalna synergia marek, które wiedzą, czym jest prawdziwa przyjemność grillowania. Naszym wspólnym celem jest stworzenie niezapomnianych doznań smakowych. Razem z naszym partnerem dążymy do tego, aby nasze produkty były synonimem jakości i niezapomnianych chwil podczas każdego spotkania przy grillu – mówi Kinga Mędrzak, specjalistka ds. kategorii w Animex Foods.
Jak zapewniają przedstawiciele marek, każde z zaplanowanych wydarzeń to nie tylko szansa na poznanie produktów idealnych na grilla i chwilę relaksu, ale także okazja do spotkań w gronie rodziny lub przyjaciół. Pełną listę lokalizacji i terminów wydarzeń można znaleźć na stronie: widzimysienagrillu.pl.
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.