Advertisement

Kategorie produktów

Intermarché wprowadza nową markę własną

Czwartek, 24 kwietnia 2025 HURT & DETAL Nr 04/230. Kwiecień 2025
Sieć Intermarché, wprowadza nową markę własną – Top Budget. To kolejny krok w rozwoju strategii marek własnych, mający na celu zapewnienie klientom asortymentu produktów w konkurencyjnych cenach.
Top Budget to propozycja dla osób poszukujących podstawowych produktów spożywczych i artykułów codziennego użytku w optymalnym stosunku jakości do ceny. Marka Top Budget, stanowiąca ofertę uzupełniającą do aktualnych produktów marek własnych Intermarché, powstała w odpowiedzi na dynamicznie zmieniające się trendy rynkowe i stale rosnącą konkurencję w tym segmencie. Produkty marki Top Budget są dostępne we wszystkich sklepach Intermarché. Asortyment obejmuje ponad 40 produktów, w tym artykuły spożywcze, napoje, chemię gospodarczą oraz artykuły dla zwierząt.



tagi: Intermarché , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,