Advertisement

Kategorie produktów

Hortex w nowej odsłonie: więcej niż rebranding

Czwartek, 24 kwietnia 2025 HURT & DETAL Nr 04/230. Kwiecień 2025
Hortex od lat jest synonimem jakości w kategorii mrożonek i soków. Teraz marka otwiera nowy rozdział. Odświeżona identyfikacja wizualna, nowoczesna komunikacja i poszerzona oferta produktowa sprawiają, że Hortex nie tylko wzmacnia swoją pozycję na rynku, ale również przyciąga nowych klientów. Nowe logo Hortex to subtelna, lecz znacząca zmiana.
Uproszczona typografia lepiej wpisuje się w nowoczesną estetykę, podkreślając jakość marki. Rebranding Hortex to przede wszystkim zmiana opakowań – odświeżona szata graficzna wkracza na sklepowe półki, a wraz z nią nowoczesny design, który podnosi estetykę i funkcjonalność. Nowy wizerunek to także nowe kategorie produktowe. Marka rozszerza ofertę, dostosowując ją do zmieniającego się stylu życia konsumentów. Kampania telewizyjna, digitalowe angażujące materiały wideo, skierowane do młodszych konsumentów czy spoty kinowe, to tylko część szerokiej strategii komunikacyjnej.




tagi: Hortex , rebranding , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,