Kampanie i Promocje

Łaciaty PROTEIN+ podbija nowe kanały

Poniedziałek, 31 marca 2025
Marka Łaciaty PROTEIN+, należąca do SM Mlekpol, kontynuuje dynamiczną ekspansję na rynku produktów wysokobiałkowych. Kampania „Dołatuj się!” w 2025 roku wkracza na nowe pola komunikacji, docierając do jeszcze szerszego grona odbiorców.
Jeszcze większy zasięg i nowe kanały komunikacji

Po zeszłorocznym sukcesie komunikacyjnym Łaciaty PROTEIN+ wraca z nową kampanią, jeszcze mocniej zaznaczając swoją obecność w kluczowych kanałach. Marka ponownie inwestuje w telewizję, digital i social media (YouTube, TikTok, Spotify, Meta), a także rozszerza działania OOH, koncentrując się na strategicznych lokalizacjach – w pobliżu siłowni, uczelni i biurowców, gdzie dociera do aktywnych konsumentów.

Strategicznie zaplanowane emisje spotów 15” oraz sponsoring TV pojawią się w kluczowych momentach roku, takich jak wiosenne przebudzenie przed majówką oraz sezon wakacyjny, kiedy rośnie zainteresowanie produktami on-the-go.

To jednak dopiero początek! Łaciaty PROTEIN+ wkracza w świat esportu i gamingu, rozpoczynając współpracę ze znanymi drużynami. Marka wesprze także wydarzenia sportowe premium, podkreślając swoje naturalne skojarzenie ze zdrowym stylem życia i aktywnością fizyczną. Dodatkowo, kampanię wzmocni influencer marketing, angażując twórców z obszarów fitness, lifestyle i parentingu, którzy zwiększą zaangażowanie i autentyczność komunikacji.

Nowości produktowe w 2025 roku

Kampania „Dołatuj się!” to nie tylko intensywna komunikacja, ale również rozszerzenie oferty produktowej. Po launchu mleka wysokobiałkowego (z laktozą i bez laktozy) w 2024 roku, marka podążając za potrzebami konsumentów wprowadza zawierające 16 g białka w opakowaniu serki wysokobiałkowe w dwóch wariantach: naturalny oraz z cebulą i szczypiorkiem. Co najważniejsze to jeszcze nie koniec niespodzianek w tym roku!

– Marka Łaciaty PROTEIN+ dynamicznie się rozwija, a my chcemy, aby była obecna w codziennym życiu naszych konsumentów. Inwestujemy w nowoczesne formy komunikacji, które podkreślają apetyczność i funkcjonalność naszych produktów. Kampania 2025 to jeszcze większy zasięg i precyzyjne dotarcie do odbiorców – zarówno w przestrzeni miejskiej, digitalowej, jak i w świecie esportu i sportu – mówi Dorota Grabowska, Dyrektor Marketingu SM Mlekpol.

Za realizację kampanii „Dołatuj się” ze strony SM Mlekpol odpowiedzialna jest Katarzyna Skrodzka – Brand Manager marki. Wizerunek Łaciaty PROTEIN+ w segmencie wysokobiałkowych produktów mlecznych konsekwentnie rozwija agencja Global SM kontynuująca działania 360, w tym opracowanie strategii. Za zakup mediów, kolejny rok odpowiada Publicis Connect.

KV_01___5_.jpg




Źródło: Opublikowani
Fot: mat. prasowe



tagi: Łaciaty PROTEIN+ , SM Mlekpol , kampania , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,