Advertisement

Z rynku FMCG

BLITZbee rekrutuje Chief Adventure Officera

Piątek, 21 marca 2025
Marka funkcjonalnych napojów BLITZbee ogłasza rekrutację na stanowisko Chief Adventure Officer (CAO) – nową rolę ambasadora marki, która łączy podróże, rozwój osobisty i aktywny styl życia. Na zwycięzcę czeka inspirujące doświadczenie, które stanie się połączeniem przygody, sportu i pracy nad własnym ciałem oraz umysłem.
Kreatywność i autentyczność kluczem do wygranej

Konkurs podzielony jest na dwa etapy. W pierwszym – trwającym od 19 marca do 15 maja 2025 r. – uczestnicy mają za zadanie przygotować kreatywne wideo (Reels) z produktem BLITZbee, pokazujące, jak napój wspiera codzienną energię i aktywny styl życia. Materiał należy opublikować na własnym profilu na Instagramie, oznaczając @blitzbee_pl i dodając hashtag #beehawaii.

Jury wyłoni 10 najbardziej inspirujących zgłoszeń, które przejdą do finału. Finaliści otrzymają dodatkowe zadanie – przygotowanie kolejnego wideo, w którym w autorski sposób zareklamują BLITZbee. Głosowanie finałowe potrwa od 16 maja do 4 czerwca 2025 r., a zwycięży osoba, której film zdobędzie najwięcej polubień.

Nagroda, która inspiruje

Zwycięzca otrzyma tytuł Chief Adventure Officera, 7-dniową podróż na Hawaje, udział jako widz w zawodach Ironman, zakwaterowanie oraz przelot w klasie ekonomicznej, a także możliwość wzięcia udziału w ekskluzywnych warsztatach z biohackingu i mindfulness. Spotkania poprowadzą współzałożycielka marki BLITZbee, Klaudia Saferna, oraz Michał Wichowski, ekspert w zakresie pracy z ciałem i świadomością.

- To niepowtarzalna okazja, by połączyć przygodę życia z rozwojem osobistym. Chcemy nagrodzić kreatywność, autentyczność i energię – pokażcie nam, jak BLITZbee wspiera Was w codziennym działaniu i spełnianiu marzeń. Rola Chief Adventure Officera to nie tylko tytuł, ale także doświadczenie, które zostaje na całe życie – mówi Klaudia Saferna, CEO i współzałożycielka BLITZbee.

Szczegóły i regulamin konkursu dostępne są na stronie: https://blitzbeejob.com/pl oraz na oficjalnym profilu marki @blitzbee_pl.




Źródło: Inner Value
Fot: mat. prasowe



tagi: BLITZbee , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,