Kategorie produktów

DrWitt partnerem piłkarskiej ekstraklasy

Poniedziałek, 24 lutego 2025 HURT & DETAL Nr 02/228. Luty 2025
Marki DrWitt i Ekstraklasa podpisały umowę współpracy marketingowej, która rozpocznie się w rundzie wiosennej sezonu 2024/2025.
Dzięki niej marka izotoników DrWitt, należąca do portfolio Grupy Maspex, została oficjalnym partnerem rozgrywek najwyższej polskiej ligi piłki nożnej oraz partnerem statystyk meczowych. Na mocy podpisanej umowy, szeroka gama produktowa napojów izotonicznych DrWitt otrzyma miano Oficjalnych Produktów Ekstraklasy. Liga oraz nowy sponsor będą wspólnie tworzyć treści dla fanów piłkarskich oraz udostępniać je na oficjalnych kanałach obu partnerów w social mediach i podczas transmisji telewizyjnych. We współpracę nowego partnera z Ekstraklasą zostanie także zaangażowany ambasador marki DrWitt, najlepszy polski arbiter, Szymon Marciniak.




tagi: DrWitt , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,