W tegorocznej, piątej edycji programu „Blix Awards – Wybór Konsumentów” Lidl Polska zdobył dwie statuetki w kategoriach: Najlepsze promocje oraz Najlepsza oferta w ramach produktów regionalnych i lokalnych. Nagrody przyznano w oparciu o blisko 4 miliony opinii polskich konsumentów.
„Bardzo nas cieszy wygrana Lidl Polska w segmencie Dyskontów w ramach konkursu Blix Award. Jest to potwierdzenie, że słuchamy naszych klientów i staramy się odpowiadać na ich potrzeby związane z zakupami. Dużym powodzeniem wśród klientów Lidl Polska cieszą się często organizowane promocje, które pozwalają na zakup pełnowartościowych produktów w atrakcyjnych cenach. Każda gazetka to wiele promocji, dzięki którym wspieramy domowe budżety i budujemy dobre relacje oraz lojalność wśród smart shopperów – podkreśla Aleksandra Robaszkiewicz, Dyrektorka ds. Corporate Affairs and CSR w Lidl Polska.
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.