Podczas wystąpienia "Od zakupów do przeżycia: Innowacyjne podejście do budowania niezapomnianych doświadczeń zakupowych" dr Borowiński zauważył, dopamina, serotonina i adrenalina wpływają na decyzje zakupowe konsumentów. Kolor czy zapach budują doświadczenie zakupowe. Zadaniem producentów jest stworzenie warunków, które pozytywnie wpłyną na impuls konsumenta do zakupu.
Pobudzanie zmysłów konsumentów wpływa na obroty sklepów. Ich właściciele powinni zadbać o tło, dynamiczność, dźwięki, połączenie wszystkich zmysłów.Wystąpienie eksperckie, podczas którego dr Marek Borowiński opowiedział o innowacyjnym podejściu do budowania niezapomnianych doświadczeń zakupowych odbyło się podczas konferencji Innovation Day 2024.
foto: mat. redakcji
tagi: innovation day , fmcg , retail , konsument ,
Ceny kostki masła mogą wkrótce przekroczyć 10 zł. Nic nie...
Jubileuszowy punkt mieści się w wyjątkowym miejscu:...
Polska Izba Handlu oraz Polska Organizacja Handlu i Dystrybucji...
Szara strefa na rynku...
Kontrowersyjna wrzutka legislacyjna...
Inflacja przekładająca się na presję płacową, rosnące...
Firmy czekają kłopoty...
Według badania UCE RESEARCH i ARI10, 38,1% dorosłych Polaków...