Podczas wystąpienia "Od zakupów do przeżycia: Innowacyjne podejście do budowania niezapomnianych doświadczeń zakupowych" dr Borowiński zauważył, dopamina, serotonina i adrenalina wpływają na decyzje zakupowe konsumentów. Kolor czy zapach budują doświadczenie zakupowe. Zadaniem producentów jest stworzenie warunków, które pozytywnie wpłyną na impuls konsumenta do zakupu.
Pobudzanie zmysłów konsumentów wpływa na obroty sklepów. Ich właściciele powinni zadbać o tło, dynamiczność, dźwięki, połączenie wszystkich zmysłów.Wystąpienie eksperckie, podczas którego dr Marek Borowiński opowiedział o innowacyjnym podejściu do budowania niezapomnianych doświadczeń zakupowych odbyło się podczas konferencji Innovation Day 2024.
foto: mat. redakcji
tagi: innovation day , fmcg , retail , konsument ,
Z najnowszego rynkowego raportu wynika, że w tym roku 24%...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...
Światowi dostawcy nie nadążają z dostawami do Polski...
Inwestycje w maszyny i wyższa sprzedaż...
Eksperci zapowiadają, że nowe przepisy TFR i MiCA...
W ubiegłym roku uchwalono 14 tys. stron nowego prawa....