Spółdzielnia Mleczarska Mlekpol prezentuje bogatą ofertę swoich produktów podczas targów Polagra 2024. Wiceprezes Zarządu Małgorzata Cebelińska wystąpiła także w debacie „Lokalne produkty na globalnym rynku. Eksport jako naturalna ścieżka rozwoju biznesu”. Polagra to ponadto okazja do obchodów 50-lecia serka homogenizowanego Rolmlecz, zwanego przez konsumentów serkiem z krówką.
Targi Polagra to jedno z największych wydarzeń branży spożywczej i gastronomicznej w Polsce, odbywające się corocznie w Poznaniu. W bieżącym roku Spółdzielnia Mleczarska Mlekpol pokazuje w jego trakcie część swojego rozbudowanego portfolio, obejmującego produkty marek, takich jak: Łaciate, Mazurski Smak, Jogo, Rolmlecz czy Milko, ze szczególnym uwzględnieniem serka z krówką Rolmlecz, który w tym roku obchodzi 50-lecie istnenia na polskim rynku.
— Udział w targach Polagra 2024 jest dla Spółdzielni Mleczarskiej Mlekpol doskonałą okazją do prezentacji innowacji na rynku mleczarskim. To także szansa na nawiązanie jeszcze bliższych relacji biznesowych oraz poznanie najnowszych trendów w branży spożywczej w Polsce — komentuje Małgorzata Cebelińska, Wiceprezes Zarządu.
Wiceprezes Zarządu SM Mlekpol pierwszego dnia targów zabrała ponadto głos w debacie z udziałem m.in. ministra rolnictwa i rozwoju wsi Czesława Siekierskiego. Prelegenci dyskutowali w niej o zagadnieniach związanych z eksportem, który stanowi doskonałą ścieżkę rozwoju krajowego przemysłu spożywczego. Małgorzata Cebelińska mówiła o tym, jakie działania podejmuje Mlekpol, aby docierać na najodleglejsze światowe rynki oraz jakie wymagania stawiają przed firmą zagraniczni klienci. Wskazała m.in. na indywidualne podejście Spółdzielni do każdego z partnerów handlowych, nowoczesne zaplecze produkcyjne i stabilną, wysoką jakość produktów, dzięki której cieszą się one rosnącym zaufaniem.
Podczas targów Polagra rozdano także Złote Medale Grupy MTP, które przyznano również linii fermentowanych produktów marki Łaciaty Protein+ oraz twarogom Łaciatym.
— Złote Medale zdobyte na targach Polagra 2024 potwierdzają najwyższą jakość i innowacyjność naszych nowości produktowych. Tego typu wyróżnienia utwierdzają nas w przekonaniu, że strategia rozwoju produktów i marek Mlekpolu odpowiada na potrzeby dzisiejszych konsumentów — podsumowała Wiceprezes Zarządu.
Dzierżawcy mają zyskać dostęp do unijnych dopłat...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.