------------ INFORMACJA HANDLOWA ------------
Dumna historia House of Angostura® rozpoczęła się 200 lat temu - w 1824 roku, kiedy to założyciel Dr. Johann Siegert po raz pierwszy wyprodukował aromatyczną gorzką wódkę /aromatic bitters/ w mieście Angostura w Wenezueli, dziś nazywanym Ciudad Bolívar. Pierwotnie trunek miał służyć jako lekarstwo na kłopoty żółądkowe dla żołnierzy armii wenezuelskiej, jednak z czasem znalazł znacznie szersze zastosowanie konsumpcyjne.
ANGOSTURA® aromatic bitters, ANGOSTURA® orange bitters i kakaowe ANGOSTURA® są obecnie światowymi liderami na rynku, integralnym składnikiem koktajli i podstawą kultury koktajlowej na całym świecie.
House of Angostura jest również znanym producentem dostępnych na całym świecie blended rumów: Angostura 1824®, Angostura 1919®, Angostura® 7-Year-Old, Angostura® 5-Year-Old, Angostura® Reserva i Angostura Tamboo, tworzonych przez mistrzów z wieloletnim doświadczeniem w jedynej destylarni rumu w Trynidadzie.
Firma ma również w swoim portfolio inne produkty, jak np. Amaro di ANGOSTURA®, czy linia napojów gazowanych Angostura® Chill.
W tym roku powstały specjalne - jubileuszowe edycje ANGOSTURA®, zarówno produktów, jak i opakowań.
Relacja z wydarzenia wraz z ekskluzywnym wywiadem z prezesem zarządu House of Angostura - już w październikowym wydaniu Hurt & Detal.
tagi: angostura , 200-lecie marki , bitter , trinidad , trynidad , tobago ,
W I kwartale br. liczba wniosków dotyczących założenia...
W I kwartale br. sieci handlowe wypuściły na rynek o 16,6%...
Mondelez Polska, lider w branży przekąsek, ogłasza dwa nowe...
Co ósmy wciąż jednak nie potrafi ich wskazać...
Obecnie 49,1% Polaków dobrze ocenia swoją sytuację...
Platforma strategicznego dialogu w Warszawie i Waszyngtonie...
Kobiety wciąż są w mniejszości we władzach spółek...
Eksperci szacują, że niewyspani pracownicy mogą kosztować...