Marka Łowicz wraca z nową odsłoną swojej kampanii promującej sosy na ciepło, kontynuując strategię zachęcania do jedzenia większej ilości warzyw na co dzień. Najnowsza kampania, która ruszyła 9 września, nosi tytuł „Łowicz sos!” i tym razem opiera się na zaskakującej aranżacji światowego hitu Haddaway’a „What is love”. Marka stawia na kreatywne odświeżenie komunikatu, jednocześnie pozostając wierna swojemu długofalowemu przesłaniu o korzyściach płynących z jedzenia większej ilości warzyw. "Po sukcesie poprzedniej kampanii zależało nam na stworzeniu czegoś nowego, co jednocześnie będzie spójne z dotychczasową komunikacją. Ważnym elementem tej odsłony było skupienie się na nowym insighcie – jak łatwo i smacznie włączyć warzywa do codziennej diety," mówi Izabela Ciupińska, senior brand manager marki Łowicz.
Głównym celem kampanii jest pokazanie sosów Łowicz jako sprytnego i smacznego sposobu na to, by jeść więcej warzyw na co dzień. Marka ponownie stawia na dobrze rozpoznawalny motyw muzyczny, co sprawia, że kampania nie tylko jest spójna z wcześniejszymi działaniami, ale także angażująca i łatwo zapadająca w pamięć.
Kampania będzie promowana głównie za pomocą muzycznego wideo, które pojawi się zarówno w telewizji, jak i w przestrzeni on-line, w różnych formatach.
Całość wspierana będzie poprzez dodatkowe działania z mamami-influencerkami oraz dedykowaną komunikację na Tik Toku.
Agencja: 2012
Producent/Dom produkcyjny: Błażej Baar, Highnoon
Postprodukcja: Televisor
Postprodukcja print: Piotr Holubowicz, Holubowicz Postproduction Studio
Muzyka/dźwięk: Marek Domański, Beat Shop Studio.
Źródło:
Fot: mat. prasowe
tagi: kampania , Łowicz , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,
Według najnowszego sondażu, 52,6% Polaków chce przywrócenia...
Stokrotka po raz kolejny potwierdziła swoje miejsce wśród...
Ministerstwo Zdrowia zapowiedziało szereg zmian w przepisach...
Prawie co drugi szef pracuje co najmniej 10 godzin dziennie...
Przedsiębiorcy wygrywają z fiskusem walkę o zwrot VAT z...
Eksperci alarmują...
Zakład będzie potrzebował 3–6 miesięcy na przygotowanie...
Potrzebne są innowacje i bardziej zrównoważone metody...