„Naszym celem jest stałe poszerzanie oferty lokalnej w naszych sklepach, dzięki współpracy z mini dostawcami. Mamy już wypracowany model współpracy, który odpowiada na najczęściej zadawane przez nich pytania. Oferujemy możliwość współpracy sezonowej nawet tylko w jednym, wybranym sklepie Carrefour. Dajemy gwarancję odbioru dostaw i oferujemy proste, transparentne rozliczenia. Wszystko to zapisaliśmy w uproszczonej umowie. Korzystając z “Tygodnia Dostawców Lokalnych” w naszych sklepach zapraszamy wszystkich chętnych do ich odwiedzenia i rozmów na temat potencjalnej współpracy" - mówi Piotr Lubiewa-Wieleżyński, dyrektor działu rozwoju formatów i konceptów handlowych w Carrefour Polska.
tagi: Carrefour , dostawcy , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,
28 października w Teatrze Kamienica w Warszawie odbędzie się...
Napoje w małych opakowaniach stanowią jedną z kluczowych...
Łódzki przedsiębiorca stanął na czele największej tego...
Choć coraz więcej europejskich firm z sukcesem wdraża...
Polityka wciąż blokuje rozwój rynku kryptowalut ...
W 2024 r. polskie bezpośrednie inwestycje zagraniczne wzrosły...
Mennica Skarbowa prognozuje rekordową sprzedaż ponad 20 ton...
Najem zwrotny zyskuje popularność jako elastyczna i...