Advertisement

Handel

DHL Express wprowadza nowe rozwiązanie dla klientów indywidualnych

Czwartek, 01 sierpnia 2024
DHL Express Polska, chcąc ułatwić klientom międzynarodową wysyłkę, uruchomił ShipNow. To intuicyjna platforma internetowa, która umożliwia szybkie i wygodne nadawanie międzynarodowych przesyłek lotniczych. Narzędzie jest proste w obsłudze i oferuje szeroki zakres funkcji, które upraszczają i skracają ten proces.
Za pośrednictwem ShipNow klienci indywidualni mogą sprawnie wycenić przesyłkę. Wystarczy, że podadzą kilka podstawowych informacji na temat nadawcy, odbiorcy, a także zawartości paczki. Oprócz tego są w stanie łatwo utworzyć przesyłkę z etykietą lub wygenerowanym kodem QR oraz wygodnie ją nadać, korzystając z opcji zamówienia kuriera do domu czy biura lub jednego z blisko 1600 punktów ServicePoint DHL, w których wyszukaniu również pomoże platforma. Narzędzie posiada też opcję bezpiecznej płatności online.

– ShipNow jest naszą odpowiedzią na potrzeby klientów indywidualnych, którzy poszukują wygodnych i szybkich rozwiązań do nadawania przesyłek międzynarodowych. Za pośrednictwem platformy chcemy ułatwić im ten proces, niezależnie od tego, czy wysyłają prezenty do rodziny, czy kupują produkty z różnych stron świata. Narzędzie pozwoli w jednym miejscu załatwić kwestie związane z międzynarodowym transportem lotniczym, a co równie ważne śledzić przesyłkę, by mieć pewność, że dotrze na czas w idealnym stanie – mówi Edwin Osiecki, wiceprezes ds. sprzedaży i marketingu DHL Express Polska.

Polska jest jednym z pierwszych rynków, na którym DHL Express wprowadził ShipNow. Z platformy można korzystać z dowolnego urządzenia – dostępna jest na komputerach, tabletach oraz smartfonach. To odpowiedź na obserwowane trendy – niedawne badanie DHL Online Shopper Survey 2024  wykazało, że aż 57% ankietowanych preferuje smartfony, gdy kupuje lub przegląda produkty w sieci. Konsumenci często sięgają również po laptopy (34%), a co dziesiąta osoba wybiera tablet. Respondenci cenią sobie wygodę i łatwy proces zakupowy, dlatego 22% z nich wybiera aplikacje sklepów. DHL Express, udostępniając swoje rozwiązanie, dąży więc do tego, by korzystający z ShipNow mogli cieszyć się płynnym doświadczeniem zakupowym.




Źródło: Inizio Group Limited
Fot: mat. prasowe



tagi: DHL Express , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,