„Realizację naszej filozofii równego traktowania konsumentów oraz oferowania atrakcyjnych cen docenili nasi klienci, którzy to właśnie do naszych sklepów kierują się w ostatnich kwartałach wyjątkowo często i to u nas robią główne zakupy dla swoich rodzin. Znajduje to potwierdzenie w liczbach. W czwartym kwartale 2023 roku oraz pierwszym kwartale 2024 roku obroty sieci Lidl rozwijają się znacznie szybciej niż obroty sieci Biedronka. Przykładowo, w pierwszym kwartale 2024 roku przychody ze sprzedaży (like4like) w Lidl Polska wzrosły w porównaniu z pierwszymi trzema miesiącami 2023 roku o 8,0%, a w Biedronce o 4,6%." - mówi Michał Nowaczyk, członek zarządu, CFO w Lidl Polska.
Gwarantowanie atrakcyjnych, niskich cen to jedno z działań Lidl Polska, które sieć podejmuje, aby chronić budżety polskich gospodarstw domowych. W tym klientom oferowane są korzystne promocje oraz akcje specjalne.tagi: Lidl Polska , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,
Przedstawiciele Spółdzielni Mleczarskiej Mlekpol udzielili...
Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w...
Związek Polskich Przetwórców Mleka apeluje o utrzymanie...
Ze wstępnych danych Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki...
Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone...
Jak wynika z analizy danych MRiT, w maju liczba wniosków...
Według najnowszego rynkowego raportu, obecnie 18,4% Polaków...
W UE co roku wytwarza się ponad 2,2 mld t odpadów...