Różnorodne i unikatowe kombinacje smaków z pewnością przyciągną uwagę tych konsumentów, którzy lubią nowości.
Linia Lubuski Original RTD obejmuje trzy warianty:
- BERGINTO to połączenie cytrusowych smaków bergamotki i yuzu, napój jest słodko-kwaśny i rześki (4% obj.)
- GRAPEGINTO to wyraziste nuty grejpfruta, doskonale zrównoważone przez słodycz i lekko pikantny smak jałowca, drink jest orzeźwiający, słodko-gorzki (4% obj.)
- MELGINTO to napój bezalkoholowy o smaku arbuza, z delikatnymi nutami jałowca, jest nie tylko niezwykle orzeźwiający, ale i niskokaloryczny – w 100 ml jest tylko 1 kaloria!
Wszystkie napoje Lubuski Original RTD są lekko gazowane i najlepiej smakują schłodzone. Co ważne – nie zawierają cukru.
Jak przyznaje Marta Tyszkowska, Kierownik Marketingu ds. Wyrobów Spirytusowych w firmie Henkell Freixenet Polska, takie gotowe drinki w puszkach pokochali konsumenci reprezentujący zwłaszcza młode pokolenie, czyli 20-30-latkowie.
- To doskonała propozycja dla osób aktywnych, spędzających sporo czasu poza domem. Taka forma podania napoju jest idealna do zabrania w plener - na plażę, piknik, na spotkanie ze znajomymi, grilla. W sezonie letnim tych okazji nie brakuje. Dlatego też kategoria RTD jest wyraźnie sezonowa – sprzedaż wzrasta w okresie od maja do września – tłumaczy Marta Tyszkowska.
Według danych firmy badawczej NielsenIQ, kategoria napojów gotowych do spożycia jest obecnie najbardziej dynamicznie rozwijającą się kategorią alkoholową w Polsce. Rocznie sprzedaje się blisko 6 milionów litrów gotowych drinków. W ujęciu ilościowym sprzedaż kategorii wzrosła rok do roku o ponad 21%, a w ujęciu wartościowym o ponad 38%.
Napoje Lubuski Original RTD – każdy o pojemności 0,33 l – są dostępne w sprzedaży od maja 2024 r.
Marka Gin Lubuski to jeden ze sztandarowych produktów firmy Henkell Freixenet Polska i najpopularniejszy gin w Polsce.