Kampanie i Promocje

„Gotuj w domu jak w restauracji” – Lubella ooO!

Wtorek, 21 maja 2024
Lubella startuje z komunikacją digitalową makaronów klasycznych pod hasłem „Gotuj w domu jak w restauracji”. W swojej najnowszej kampanii marka pokazuje, że pierwszym krokiem do otwarcia domowej restauracji jest… otwarcie paczki makaronu Lubella. A wszystko to przy wyjątkowym akompaniamencie!
Nowa kampania stanowi kontynuację działań marki w ramach platformy komunikacyjnej „Pysznie na tym wyjdziesz”. Lubella po raz kolejny inspiruje do oszczędzania pokazując, że w domowych warunkach możemy zjeść tak samo pysznie, ale taniej niż w restauracji. Otwierając paczkę makaronu Lubella nie potrzeba wiele – wystarczy kilka podstawowych składników, aby szybko i prosto przygotować danie równie smaczne i efektowne jak w restauracji. W spocie głównym promującym kampanię usłyszeć można melodię hitu Volare (Nel Blu di Pinto Di blu) włoskiego wokalisty Domenico Modugno, ale w zupełnie nowym wydaniu!

Działania marki pod hasłem „Gotuj w domu jak w restauracji” zainaugurowane zostały na początku 2024 roku specjalnym wydarzeniem na warszawskiej Pradze – otwarciem jednodniowej restauracji Lubelli Prosta Pasta, w którym wzięli udział twórcy internetowi oraz gwiazdy. 

Wykorzystywane media: VOD, digital (m.in. Youtube, Instagram, Facebook). Szerokie działania z influencerami. 
Agencja reklamowa: Feeders 
Dom mediowy: Starcom



Źródło: Grupa Maspex
Fot: mat. prasowe




tagi: Lubella , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,