Z rynku FMCG

Stokrotka gotowa na Dzień Dziecka!

Poniedziałek, 20 maja 2024
W związku ze zbliżającym się Dniem Dziecka Stokrotka rozpoczyna nową akcję. W poniedziałek, 20 maja, w ofercie sieci sklepów pojawiły się zestawy Lego. Osoby korzystające z programu lojalnościowego w aplikacji Nasza Stokrotka będą mogły kupić je ze specjalnymi rabatami. By tak się stało, wystarczy wymienić zbierane w czasie zakupów punkty, czyli Płatki, na promocyjne kupony.
W Stokrotce klubowicze zyskują więcej. Dlatego osoby biorące udział w programie lojalnościowym sieci i korzystające w czasie zakupów z aplikacji Nasza Stokrotka zyskały właśnie nową okazję do tańszych zakupów. Zbierane w sieci punkty, czyli Płatki, można obecnie wymieniać nie tylko na produkty ze standardowej oferty, ale także na ulubione zastawy Lego w niższych cenach. To świetna okazja do przygotowania się do nadchodzącego Dnia Dziecka.

Program lojalnościowy Stokrotki, dostępny wraz z aplikacją Nasza Stokrotka, pozwala wymieniać zbierane w czasie zakupów Płatki na produkty w bardzo niskich cenach, nawet za 1 grosz. Rozwiązanie sieci jest jednak ciągle rozwijane. Dlatego do zbioru produktów dostępnych w niższych cenach została właśnie dodana nowa akcja. W jej ramach, dzięki zebranym w aplikacji Płatkom, ulubione zestawy Lego można kupić z rabatem do 50%. Akcja potrwa do 10 lipca 2024 roku. Dlatego warto wziąć w niej udział, także dopiero dołączając do klubowiczów Stokrotki. Prezent w postaci Lego można przecież zrobić zarówno z okazji Dnia Dziecka, jak i późniejszego zakończenia roku i startu wakacji czy innej ważnej okazji. 

Akcja trwa od 20 maja do 10 lipca 2024 roku lub do wyczerpania zapasów. Więcej szczegółów oraz regulamin znajdują się na stronie internetowej www.stokrotka.pl. Informacje o akcji, w tym o dostępnych zestawach Lego, sprawdzić można również w gazetce promocyjnej zamieszczanej w sklepach, na stronie internetowej sieci https://stokrotka.pl/oferta/gazetki-promocyjne/ i w aplikacji Nasza Stokrotka.



Źródło: Stokrotka 
Fot: mat. prasowe



tagi: Stokrotka , Dzień Dziecka , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,