Zakłady Mięsne Skiba w ostatnim czasie przeprowadziły rebranding swojej marki. Proszę opowiedzieć o wprowadzonych zmianach.
Nasza firma, z długą historią i sporym dorobkiem, stale się rozwija. Jesteśmy jednym z największych, polskich przedsiębiorstw branży mięsnej. Zdecydowaliśmy się na odświeżenie naszego logo i opakowań, by jeszcze lepiej oddać esencję marki Skiba. Nowa architektura opakowań z nową mocą komunikuje najważniejsze wartości naszej marki, tj. doświadczenie, nasz rodowód, polski kapitał, a przede wszystkim jakość naszych produktów.
Dlaczego zdecydowali się Państwo na rebranding?
Rebranding to naturalny krok w ewolucji naszej marki. Chcieliśmy, aby była ona jeszcze bardziej rozpoznawalna i kojarzona z najwyższą jakością. Nowe logo i opakowania nie tylko odświeżają nasz wizerunek, ale również podkreślają tożsamość i tradycje marki Skiba. Nasza misja „Łączy nas smak” jest teraz bardziej niż kiedykolwiek zrozumiała, pokazując nasze zaangażowanie w tworzenie relacji przy wspólnych posiłkach. Zdecydowaliśmy się na przeprowadzenie rebrandingu marki Skiba również w kontekście naszych sklepów i hurtowni, ponieważ jest to bardzo ważne miejsce spotkań konsumentów z marką Skiba. Przykładamy szczególną uwagę, by były one komfortowe, przyjemne w odbiorze oraz zapewniały naszym konsumentom szeroki wybór produktów najwyższej jakości. Chcemy także w czytelny sposób komunikować wartości naszej marki.
Jakie są Państwa plany na przyszłość? Czy możemy spodziewać się nowych produktów?
Naszym celem jest kontynuacja zaplanowanej misji poprzez oferowanie autentycznych i wysokiej jakości produktów, które łączą ludzi przy wspólnym posiłku. W związku z rebrandingiem wprowadziliśmy kilka nowych propozycji. Jedną z nich są bezglutenowe mini parówki Skibusie 100% mięsa z szynki. Te smaczne mini parówki nie tylko zachwycają smakiem, ale także są odpowiednie dla osób z nietolerancją glutenu. Dodatkowo wprowadziliśmy Syte Serdelki z serem cheddar, które są prawdziwą gratką dla miłośników wyrazistego smaku. To połączenie tradycyjnej receptury serdelków z wyjątkowym dodatkiem sera cheddar zapewnia niezapomniane doznania kulinarne. Nie zawierają glutaminianu sodu i fosforanów, są nie tylko smaczne, ale także wysokiej jakości. To tylko część naszego zaangażowania w ciągły rozwój i dostosowanie się do potrzeb klientów.
Jakie wartości chcą Państwo komunikować poprzez opakowania?
Nasze opakowania nie tylko przyciągają uwagę swoim współczesnym designem, ale również informują klientów o cechach naszych produktów, takich jak brak konserwantów czy lokalizacja firmy w jednym z najczystszych regionów Polski – na malowniczych Kaszubach. Ilustracje na opakowaniach, przedstawiające ludzi przy wspólnym posiłku, podkreślają naszą misję łączenia ludzi smakiem.
Do jakiego kanału sprzedaży skierowane są te produkty? Co mogą Państwo zaoferować dużym sieciom, a co małym osiedlowym sklepom? Na jakich kanałach sprzedaży opieracie swoją strategię sprzedażową?
Chcemy być obecni wszędzie tam, gdzie Polacy poszukują wysokiej jakości mięsa i wędlin. Współpracujemy zarówno z największymi sieciami handlowymi, jak i posiadamy własną sieć sklepów i hurtowni, docierając do klientów na różnych poziomach lokalizacji i potrzeb. Nasze produkty są dla każdego, kto ceni sobie doskonały smak i tradycję. Zakłady Mięsne Skiba S.A. to nie tylko firma: to idea smaku, tradycji i wspólnych chwil przy stole. Przeprowadzony przez nas rebranding nie jest jedynie odświeżeniem wizerunku, ale także potwierdzeniem zaangażowania w ciągłe doskonalenie i kreowanie wyjątkowych doświadczeń smakowych dla naszych klientów. Dobre relacje są dla nas najważniejsze.
Dziękuję za rozmowę.
Monika Książek
tagi: Zakłady Mięsne Skiba , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,
Abris Capital Partners podpisał przedwstępną umowę...
Jak wynika z badania Amazon.pl, przeprowadzonego we...
Ostatnie dane o sprzedaży detalicznej nie napawają...
Prognozy na najbliższe miesiące są zróżnicowane, a...
Już ponad 38% dorosłych Polaków słyszało o tym, że ktoś...
Szara strefa na rynku...
Kontrowersyjna wrzutka legislacyjna...
Inflacja przekładająca się na presję płacową, rosnące...