Z rynku FMCG

Coca-Cola wyłania najlepszego barmana w Polsce

Czwartek, 09 maja 2024
Właśnie wystartowała IV edycja flagowego programu Kinley, stworzonego przez system firm Coca-Cola. Jego celem jest promowanie sztuki tworzenia koktajli i moktajli, szczególnie tych na bazie produktów marki. Na pasjonatów miksologii czeka możliwość uczestnictwa w warsztatach, które rozwiną umiejętności niezbędne za barem i zainspirują kreatywność. Najlepsi barmani mogą spróbować swoich sił w konkursie, w którym do wygrania jest m.in. 15 tysięcy złotych czy możliwość współpracy z marką. Nabór ruszył, a Coca-Cola czeka na zgłoszenia!
Pierwsza część tegorocznego Kinley Mixology Club to cykl szkoleń obejmujący 5 miast, 10 wydarzeń i 1 temat: „Kryptobotanika i sensorium koktajlowe – od surowców do zmysłów”. W centrum uwagi znajdą się oczywiście napoje z oferty Kinley – kluczowy składnik wielu kultowych koktajli. Uczestnicy, pod okiem doświadczonych ekspertów – Karoliny „Tyrki” Biskup oraz zwycięzcy pierwszej edycji Dawida „Pandy” Pytkowskiego, będą eksperymentować i poszukiwać nowych połączeń smakowych – tym razem z działającym na zmysły botanicznym twistem. Warsztaty odbędą się we Wrocławiu, Warszawie, Poznaniu, Krakowie i Gdańsku.

Kinley Mixology Camp - droga do Wielkiego Finału!

Kinley Mixology Club to nie tylko szkolenia, ale także konkurs, który gromadzi mistrzów i mistrzynie miksologii w rywalizacji o tytuł najlepszego barmana lub barmanki.

Uczestnicy najpierw przedstawią swoje niepowtarzalne kompozycje koktajli opartych na wachlarzu wspomnianych już wcześniej produktów, a następnie najbardziej wyróżniająca się dwudziestka stanie do rywalizacji podczas półfinału w trakcie Kinley Mixology Camp. Będą mieli oni okazję nie tylko zaprezentować swoje umiejętności, ale również zgłębić tajniki miksologii pod okiem ekspertów. Do wielkiego finału awansuje dziesiątka najlepszych z najlepszych. By zapisać się na warsztaty i wziąć udział w walce o nagrody główne, należy wypełnić zgłoszenie dostępne na stronie akcji: www.kinleymixologyclub.pl. Do wygrania jest 15 tysięcy złotych i szansa na współpracę z marką Kinley. Finał konkursu odbędzie się 31 lipca w Warszawie.

Organizatorem całego przedsięwzięcia jest dystrybutor marki w Polsce – Coca-Cola HBC. Zgodnie ze strategią 24/7 firma chce dostarczać konsumentom produkty na każdą okazję i porę dnia. Kinley to propozycja na wczesny wieczór i doskonałe towarzystwo podczas relaksujących momentów „tylko dla siebie” czy w trakcie spotkań z przyjaciółmi. Wachlarz napojów bazuje na naturalnych, owocowych i botanicznych nutach smakowych, również w wersji bez cukru. Portfolio dostępne są w szerokiej dystrybucji – zarówno w sprzedaży detalicznej, jak i u partnerów HoReCa – w pojemnościach: puszka 250 ml, butelka szklana 250 ml, butelki PET: 500 ml, 1l, 1,75l.



Źródło: 24/7Communication
Fot: mat. prasowe



tagi: Coca-Cola , Kinley Mixology Club , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,