Handel

Spiżarnia z morskim oknem na świat

Środa, 08 maja 2024
Spiżarnia, jedna z największych polskich firm zajmująca się dystrybucją produktów spożywczych oraz artykułów chemiczno-kosmetycznych do sklepów za granicą, otworzyła nowy oddział w Gdyni, dołączając do swoich struktur, jedną z trójmiejskich firm specjalizującą się w handlu zagranicznym.

Po bardzo udanym roku 2023, zakończonym obrotami spółek wchodzących w skład grupy Spiżarnia na poziomie blisko 1 mld złotych, firma kontynuuje szybkie tempo rozwoju. Dołączenie firmy z Gdyni, otwiera możliwości dystrybucji towarów także drogą morską i na nowe rynki.

- Rozwijamy się cały czas, dążąc do tego, aby nasza oferta była jeszcze bardziej atrakcyjna i konkurencyjna na tak dynamicznie zmieniającym się rynku. Dlatego, zgodnie ze strategią poszerzania zasięgu działania, uruchamiamy oddział w Gdyni. Dołączyliśmy do swoich struktur firmę, która tak jak my, ma wieloletnie doświadczenie w handlu zagranicznym. Nowa lokalizacja pozwoli nam wzmocnić naszą markę i dotrzeć do nowych klientów w USA, Kanadzie, Chinach czy Skandynawii. To takie nasze morskie okno na świat – podkreśla Karol Wroński, współwłaściciel Spiżarnia Sp. z o.o.

Spółka ma wieloletnie doświadczenie związane z dostarczaniem wysokiej jakości artykułów do Polaków mieszkających za granicą, którzy chcą wciąż kupować i spożywać produkty, które znają i pamiętają z czasów gdy mieszkali w kraju. Już od 19 lat eksportuje żywność do Europy Zachodniej, głównie do  Wielkiej Brytanii i Irlandii, gdzie posiada cztery magazyny cross-dock oraz jeden tego typu w Holandii, skąd obsługuje klientów także w Belgii, Niemczech, Austrii i Francji. Z tych magazynów przeładunkowych, przywiezione z Polski produkty, trafiają na sklepowe półki.

Do zespołu 450 pracowników, zatrudnionych w Centrum Dystrybucyjnym w Lublinie oraz przedstawicieli handlowych i magazynierów w Wielkiej Brytanii, Irlandii i Holandii dołącza 40 osób w oddziale w Gdyni.



Źródło: ROmedia
Fot: mat. prasowe

 

 

 

tagi: rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,