Kampanie i Promocje

OSHEE rozpoczyna współpracę z Darią Zawiałow. Dziewczyna Pop pije OSHEE!

Czwartek, 11 kwietnia 2024
Kolejna współpraca OSHEE z absolutnym topem polskiej sceny muzycznej Ambasadorką marki została Daria Zawiałow, jedna z najbardziej uznanych i najchętniej słuchanych artystek w Polsce. Już wkrótce rozpocznie się realizowana z rozmachem kampania reklamowa, w której Dziewczyna Pop pije OSHEE!
OSHEE od lat współpracuje z najlepszymi, nie tylko w świecie sportu, ale także szeroko pojętego lifestyle’u. Po spektakularnym debiucie produktów OSHEE x MATA, stworzonych w collabo z raperem Michałem Matczakiem, przyszedł czas na wejście w świat muzyki pop. Stąd współpraca OSHEE z Darią Zawiałow, jedną z najchętniej streamowanych i uznanych artystek w Polsce, laureatką MTV EMA Music Awards w kategorii Best Polish Act 2021 oraz zdobywczynią sześciu Fryderyków. Jednego z nich Daria otrzymała za najnowszy album “Dziewczyna Pop”, który w zaledwie kilkanaście tygodni pokrył się platyną.

- Jesteśmy podekscytowani naszą nową współpracą ambasadorską! Realizacja wspólnych projektów z tak utalentowanymi artystami jak Daria, to kolejny krok w umocnieniu pozycji OSHEE jako lidera lifestyle’u, symbolu aktywnego i zdrowego stylu życia oraz wspieraniu osób realizujących swoje cele. Ambicja, pasja czy oryginalność to jedne z głównych cech, które nas połączyły. Uczestnicząc w kolejnych projektach muzycznych Darii Zawiałow chcemy nie tylko zachwycać jej fanów, będących zarazem konsumentami OSHEE, ale również promować oraz dbać o właściwe nawodnienie organizmu także podczas festiwali muzycznych i koncertów – tłumaczy Tadeusz Czarniecki, CMO OSHEE.

- Od początku mojej kariery staram się bardzo rozsądnie i selektywnie dobierać współprace - szczególnie te długofalowe i ambasadorskie. Zależy mi na tym, aby były to współpracez markami, które towarzyszą mi na co dzień, a ich wartości i kierunek, w którym podążają, był podobny do mojego. Obserwując poczynania OSHEE, chociażby ich działania z Igą, którą bardzo cenię i której kibicuję, wiedziałam, że to co nas łączy to ekscytacja rzeczami nowatorskimi, wizjonerskimi i stawianiem sobie coraz to wyższych poprzeczek.

Projekt “Dziewczyna Pop” był dla mnie ogromnym wyzwaniem i spełnieniem marzeń. Cieszę się, że wspólnie z OSHEE mogę ten projekt kontynuować, a tym samym wejść na kolejny level i zrobić rzeczy, o których nawet nie śniłam – opowiada o współpracy Daria Zawiałow.

Partnerstwo OSHEE z Darią Zawiałow będzie realizowana na wielu płaszczyznach, w tym m.in.: w telewizji, digitalu, OOH, kinach oraz podczas wybranych koncertów artystki. Już w połowie maja odbędzie się odsłona pierwszej części kampanii reklamowej marki z udziałem ambasadorki. Największe nasilenie działań promocyjnych będzie miało miejsce w okresie wakacyjnym, kiedy to odbywa się większość wiodących festiwali muzycznych.

Kreacją i realizacją materiałów reklamowych zajmie się Lemon, a planowaniem i zakupem mediów agencja mediowa Mediahub.

OSHEE_x_Daria_Zawia__o__w_zdje__cie_2.jpg



Źródło: MEDIAHUB
Fot: mat. prasowe



tagi: OSHEE , Daria Zawiałow , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,