Kampanie i Promocje

Skosztujże! Wawel z nową kampanią Mieszanki Krakowskiej

Środa, 10 kwietnia 2024
Przez cały kwiecień trwa kampania reklamowa owocowych galaretek w czekoladzie - Mieszanka Krakowska z Wawelu. Użyte hasło “Skosztujże” nawiązuje do krakowskich regionalizmów i podkreśla miejsce pochodzenia produkowanych od ponad 50 lat kultowych galaretek w czekoladzie.
W ramach trwającej kampanii Mieszanka Krakowska jest promowana w formie reklam outdoor (nośniki citylight w największych polskich miastach)  i digital oraz poprzez aktywacje i materiały POS w punktach sprzedaży.

Reklamę online Mieszanki Krakowskiej można już zobaczyć na stronach partnerskich Googla oraz w sieci reklamowej Meta (Facebook, Instagram). Wawel przygotował dwie wersje animacji promujące Mieszankę Krakowską na okrągło i Mieszankę Krakowską tradycyjną. Mieszanka Krakowska w tradycyjnym kształcie dostępna jest o smaku: cytryny, pomarańczy, maliny i ananasa oraz w wersji na okrągło o smaku: ananasowym, malinowym i pomarańczowym. Cała linia galaretek powstaje zgodnie z założeniami projektu Dobre Składniki - oznacza to, że ich skład jest krótki i prosty, zawierają naturalne aromaty, soki owocowe i roślinną substancję żelującą - agar.

Klasyczną wersję galaretek w czekoladzie można kupić na wagę i w różnych rozmiarach opakowań m.in. w poręcznych torebkach o wadze 245 g. Mieszanka Krakowska na okrągło dostępna jest w autorskich modułach sprzedaży na wagę - Królestwo Dobrego Smaku. Moduły te wpływają na dostępność produktów i ich wysoką rotację, zapewniając właściwą jakość zgodnie z zasadą FIFO (first in - first out), dzięki czemu produkty zachowują odpowiednią jakość i smak.

Kreację do kampanii przygotowała agencja Lekko, kampanię digital realizuje agencja Promo Traffic, a działania PR prowadzi agencja Great Minds.


Link do animacji:
https://www.youtube.com/watch?v=XR4TI9Enl98
https://www.youtube.com/watch?v=fcU4-IvZ0hM



Źródło: Gread Minds
Fot: mat. prasowe



tagi: Wawel , kampania , Mieszanka Krakowska , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,