Z rynku FMCG

Zeromat - wyjątkowa atrakcja w centrum Warszawy! Pożegnaj Pepsi Max i otrzymaj dwie puszki Pepsi Zero Cukru

Czwartek, 28 marca 2024
Pepsi zaprasza wszystkich fanów marki do świętowania i powitania Pepsi Zero Cukru. Tuż przy rondzie ONZ, w centrum Warszawy, czekać będzie na nich wyjątkowa atrakcja — Zeromat. To pierwszy tego rodzaju automat marki, w którym oddając puste opakowanie po produkcie, w zamian otrzymujesz dwa pełnowymiarowe napoje gratis. Od teraz aż do 13 kwietnia możesz przyjść i wymienić w Zeromacie pustą puszkę Pepsi Max 0.33L na dwa, bezpłatne napoje Pepsi Zero Cukru.
Nowa odsłona

Pepsi przechodzi największy od ponad 14 lat rebranding. Wraz z początkiem roku na sklepowych półkach pojawiają się napoje marki w nowym, odświeżonym designie. Obecne logo widniejące na produktach podkreśla zarówno nowoczesny, jak i kultowy styl Pepsi. Jednak to nie jedyna zmiana. W ramach globalnego procesu unifikacji nazw marek, którego celem jest wprowadzenie przejrzystości w portfolio produktów firmy, Pepsi Max zastąpiono Pepsi Zero Cukru. Mimo nowej nazwy i identyfikacji wizualnej napój zachował niezmienioną recepturę, którą uwielbiają konsumenci na całym świecie.

Zeromat: wrzuć puszkę i ciesz się podwójnie

Celebracji przemiany Pepsi Max na Pepsi Zero Cukru towarzyszy specjalna akcja przygotowana z myślą o konsumentach. W samym centrum Warszawy, przy rondzie ONZ, powstała strefa dostępna dla wszystkich fanów marki. Na tle muralu komunikującego aktywację postawiono Zeromat, czyli automat z napojami Pepsi Zero Cukru. Jego idea jest prosta: wrzuć pustą puszkę Pepsi Max 0.33L, a otrzymasz dwie nowe puszki Pepsi Zero Cukru – pożegnaj przeszłość i przywitaj to, co nowe! Z Zeromatu można skorzystać od teraz aż do 13 kwietnia.



Źródło: Pepsi
Fot: mat. prasowe



tagi: Zeromat , Pepsi Max , Pepsi Zero Cukru , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,