Zabawa iluzją na ekranie TV, komunikacja outdoorowa z miarkami wzrostu dla dzieci oraz tubki o ciekawym kształcie, który można dosłownie “chwycić za uszy”. Marka Kubuś wystartowała z nową kampanią owocowych musów dla najmłodszych. Komunikacja wykorzystuje perspektywę - od pierwszej sekundy widzimy, jak dzieci bawią się z(a) tubką owocowego musu w kształcie Kubusia. Kreacja, dzięki zabawie złudzeniami optycznymi, przedstawia również nowość - duże musy 200g od Kubusia jako owocowe przekąski z rozmiarem większym niż dzieci. Taka konwencja ma podkreślać nową, większą pojemność w portfolio marki.
Proporcje pojawiają się również w komunikacji OOH – tutaj duże musy wystają poza ramy na autobusach w największych miastach. Na przystankach Kubuś w tubce z nowym kształtem oraz duży mus jako miarka - zapraszają najmłodszych do zabawy. Niestandardowa kreacja ma na celu poinformować o nowości, jaką są duże musy od Kubusia. Zmierz się z nowościami od Kubusia – w końcu PORCJA OWOCÓW TO MUS!.
Kampania emitowana jest w telewizji oraz digitalu, a także na OOH i autobusach w całej Polsce.
Spot reklamowy:
https://www.youtube.com/watch?v=4_1pWktaksE Agencja reklamowa: Brainbox
Dom mediowy: Starcom
Produkcja spotu: Dom Produkcyjny Grupy Maspex
Źródło: Maspex
Fot: mat. prasowe