„Różnorodność smaków stała się dominującym trendem w 2023 roku, przyciągając uwagę producentów, którzy szybko dostosowali swoje oferty do nowych oczekiwań rynku. W segmencie alkoholi smakowych marka Soplica zaskoczyła wprowadzeniem Cytrynówki – produkt o wyjątkowej jakości. To posunięcie umocniło pozycję Soplicy, przyciągając lojalnych klientów i poszerzając asortyment o smaki egzotyczne. Marka Żubrówka również wprowadziła szereg innowacji, prezentując kategorie alkoholi smakowych „Ready To Serve” z dodatkiem trawy żubrowej o różnych smakach, takich jak Apple ŻU, Sour ŻU i Mint ŻU, co znacznie nadbudowało sprzedaż ikonicznej wódki Żubrówki Bison Grass."
„Widoczny był również trend premiumizacji na polskim rynku alkoholowym. Konsumenci coraz chętniej sięgają po wysokogatunkowe alkohole, takie jak ekskluzywna Żubrówka Czarna, Scotch Whisky marek Grant’s i Glenfiddich czy Irish Whisky Tullamore D.E.W. Wśród kobiet dużą popularnością cieszą się wina musujące, na szczególną uwagę zasługuje Prosecco LAMIA. Wszystko to odzwierciedla rozwijające się preferencje konsumentów, którzy poszukują nowatorskich doznań w świecie alkoholi."
tagi: Grupa Maspex , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,
Według danych National Wine Agency of Georgia (LEPL) w ciągu...
Jak wynika z raportu UCE RESEARCH, Hiper-Com Poland i Grupy...
Niezbędna jest budowa agroportów i rozwój połączeń...
66,6% dorosłych Polaków odczuwa przynajmniej jeden z...
Ministerstwo Sprawiedliwości planuje utworzenie e-Sądu...
W adaptacji wspierają rolników nowe technologie ...
Jak podaje ZUS, w ub.r. łączna liczba dni absencji chorobowej...