„W roku obrotowym 2022/2023 Spółka TiM wzmocniła swoją pozycję na rynku i wdrożyła strategie zapewniające dalszy rozwój. Wzrost wynikał zarówno z rosnącej sprzedaży produktów z portfolio Spółki, jak i z sukcesów wprowadzonych na rynek nowości."
„TiM przykłada dużą wagę do najwyższej jakości oferowanych win, kładzie nacisk na innowacje, zrównoważony rozwój i satysfakcję klientów. Działając w dynamicznym otoczeniu biznesowym konsekwentnie rozwija strategię biznesową, aby sprostać zmieniającym się trendom rynkowym i oczekiwaniom partnerów handlowych."
„Wszystkie sukcesy nie byłyby możliwe bez zaangażowania i pracy zespołu specjalistów, który tworzy załogę TiM S.A., a którego profesjonalizm i pasja są kluczowe dla realizacji celów organizacji. Na efektywność pracy wpływa również elastyczność i zwinność w działaniu Spółki TiM oraz umiejętność dostosowania się do wymogów branży i rynku."
tagi: TiM , alkohole , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,
Polacy najbardziej ufają małym i średnim firmomNowe badanie przeprowadzone przez Visa, jednego ze światowych...
Handel wraca na ścieżkę wzrostuSubindeks Barometru EFL dla handlu w IV kw. 2025 r. wzrósł do...
Henkel z solidnym wzrostem sprzedaży w III kwartaleHenkel odnotował w trzecim kwartale 2025 roku organiczny...
Estoński program e-rezydencji przyciągnął już ponad 130 tysięcy przedsiębiorcówPonad 2,6 tys. to Polacy...
Już prawie co siódma mała firma w Polsce jest własnością obcokrajowców, głównie UkraińcówW ciągu trzech pierwszych kwartałów roku obcokrajowcy...
Firmy mierzą się z rosnącymi wymogami środowiskowymiWdrażanie ich jest coraz bardziej kosztochłonne...
Pokolenie Z bardziej niż inne ceni work–life balanceBlisko 80 proc. przedstawicieli pokolenia Z wymienia...
Prace nad uproszczeniami w sprawozdawczości dla firm na ostatniej prostejObowiązki mają dotyczyć mniejszej liczby firm...