„Rok 2023 na pewno zapamiętamy też z wysokiej inflacji. Rosnące koszty zakupu surowców, pracy, opakowań i logistyki wymuszały na nas poszukiwanie takich rozwiązań, które chroniłyby konsumentów przed przenoszeniem na nich tych dodatkowych obciążeń. Wiele pracy włożyliśmy w znalezienie optymalnej wielkości opakowań, zwłaszcza tych dużych. Polubili je kupujący, bo produkt w opakowaniach rodzinnych w przeliczeniu ceny na kilogram jest tańszy w porównaniu z opakowaniami mniejszymi. Zauważamy też dalszy przepływ klientów z hipermarketów i sklepów tradycyjnych do dyskontów. Tu kluczowe było wypracowanie razem z naszymi partnerami, reprezentującymi ten segment handlu, takiej oferty, która zapewniłaby konsumentom dostęp do ich ulubionych marek płatków śniadaniowych i zbożowych batoników."
tagi: Cereal Partners Poland Toruń-Pacific , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,
"Złote Innowacje FMCG & Retail" to prestiżowy konkurs...
Jak połączyć nowe technologie z relatywnie tradycyjną...
"Katalizatorem innowacji są zmiany klimatyczne" –...
W pierwszej połowie przyszłego roku będzie się utrzymywać...
Branża piwowarska w Europie to 2 miliony miejsc pracy i 40 mld...
Amazon świętuje 10-lecie działalności w Polsce, której...
Zawieszono ponad 282 tys....
Ministerstwo Finansów ogłosiło nowe limity podatkowe, które...