„Pomimo naprawdę wielu jak na ten rok wyzwań odnotowaliśmy wzrost sprzedaży i weszliśmy na nowe rynki. Bieżący rok pokazał niezwykłą lojalność i wysoką potrzebę odbiorców do konsumpcji produktów z naszego portfolio, co ogromnie nas cieszy. W przyszłym roku zamierzamy przyspieszyć naszą ekspansję jeszcze bardziej penetrując kolejne kategorie. Zaplanowaliśmy kilka nowości, które wierzymy, że będą pozytywnym zaskoczeniem. Rozwój i ciągłe doskonalenie wpisane jest w nasze DNA."
Dominik Pazgrattagi: Quest Food , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,
Analiza ponad 483 tys. promocji w blisko 3,5 tys. gazetek...
W pierwszym kwartale 2024 r. Grupa Henkel odnotowała przychody...
„Z ostrożnym optymizmem patrzymy w przyszłość. Kondycja...
Obok konkurencji z Ukrainy są nim także liczni pośrednicy...
Zapał osłabia niestabilna sytuacja geopolityczna...
Z danych udostępnionych przez Ministerstwo Finansów, w...
W dużej mierze to wynik niepewności gospodarczej i rosnących...
Jak wynika z danych zebranych z 47 sądów okręgowych, w I...