„Rok 2023 na pewno zapamiętamy też z wysokiej inflacji. Rosnące koszty zakupu surowców, pracy, opakowań i logistyki wymuszały na nas poszukiwanie takich rozwiązań, które chroniłyby konsumentów przed przenoszeniem na nich tych dodatkowych obciążeń. Wiele pracy włożyliśmy w znalezienie optymalnej wielkości opakowań, zwłaszcza tych dużych. Polubili je kupujący, bo produkt w opakowaniach rodzinnych w przeliczeniu ceny na kilogram jest tańszy w porównaniu z opakowaniami mniejszymi. Zauważamy też dalszy przepływ klientów z hipermarketów i sklepów tradycyjnych do dyskontów. Tu kluczowe było wypracowanie razem z naszymi partnerami, reprezentującymi ten segment handlu, takiej oferty, która zapewniłaby konsumentom dostęp do ich ulubionych marek płatków śniadaniowych i zbożowych batoników."
tagi: Cereal Partners Poland Toruń-Pacific , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,
Zgodnie z unijnymi regulacjami znakowanie jaj będzie musiało...
W pierwszym półroczu 2024 roku stwierdzono 17,1 tys...
Według najnowszego badania opinii publicznej, 48,7% Polaków w...
Chcą zwiększenia bezpieczeństwa w kwestii inwestowania w...
Wsparcie na promocję podczas Expo 2025 w Osace...
60,9% Polaków jest za uporządkowaniem rynku kryptowalutowego...
W sądach toczy się ponad 600 spraw z ZUS-em...
W 2025 roku mały biznes może liczyć na więcej korzystnych...