Wiadomości

Henkel Polska kolejny rok z Certyfikatem HR Najwyższej Jakości

Czwartek, 18 stycznia 2024
Henkel Polska, firma, która od lat cieszy się reputacją dobrego pracodawcy, już po raz ósmy została nagrodzona Certyfikatem HR Najwyższej Jakości przez Polskie Stowarzyszenie Zarządzania Kadrami. W tym roku doceniono program Skills Trade, na który składają się różnorodne wewnętrzne szkolenia prowadzone przez pracowników, chcących podzielić się wiedzą z innymi. To przykład efektywnej, rozwijającej i integrującej międzydziałowej współpracy w Henklu.
Certyfikat HR Najwyższej Jakości to potwierdzenie, że firma jest dobrym, wiarygodnym i rzetelnym pracodawcą, stosującym najnowsze rozwiązania w obszarze zarządzania kapitałem ludzkim.

Polityka personalna jako ważny element zarządzania w organizacji

- Wszystko co osiągamy to rezultat współpracy opartej na zaangażowaniu i kompetencjach naszych pracowników. Mamy świadomość, że siła naszej organizacji tkwi w zespole, który tworzymy. To wspólne wysiłki, indywidualne umiejętności, talenty i zaangażowanie każdego pracownika stanowią fundament naszych osiągnięć. Dlatego inwestujemy w ludzi, ich rozwój, bezpieczeństwo i komfort pracy. Bardzo cieszy nas fakt, że nasze działania w obszarze wysokich standardów zarządzania zasobami ludzkimi są widoczne i doceniane - mówi Karolina Szmidt prezes zarządu i dyrektor ds. personalnych w Henkel Polska.

Henkel - wiarygodny i rzetelny pracodawca

Wyróżnienie jest przyznawane przez Polskie Stowarzyszenie Zarządzania Kadrami, które co roku analizuje w firmach takie obszary jak rekrutacja i outplacement, systemy motywacyjne i wynagrodzenia, rozwój pracowników, komunikację wewnętrzną, employer branding i CSR, w celu wyłonienia najbardziej wyróżniających się pracodawców w Polsce. Nagradzani pracodawcy to organizacje, które wyznaczają trendy i promują wysokie standardy zarządzania zasobami ludzkimi w Polsce.  

Skills Trade – integracja ludzi i zespołów na różnych szczeblach organizacji

Projekt darmowych szkoleń Skills Trade, mających wspierać rozwój pracowników powstał dzięki inicjatywie oraz zaangażowaniu samych pracowników. Program kreuje liderów wewnętrznych, którzy chcą podzielić się swoją wiedzą z resztą i poprowadzić szkolenie, warsztat lub inne działanie edukacyjne. Jego główna idea to promowanie współpracy i integracja ludzi i zespołów na różnych szczeblach organizacji. Wspomaga to rozwój zarówno w obszarach własnej specjalizacji jak i w obszarach nowych umiejętności.

Projekt ma kluczowe znaczenie dla całej organizacji i jest integralną częścią strategii rozwoju firmy, która opiera się na założeniu, że pracownicy to największy kapitał, w który należy inwestować. Szkolenia odbywają się minimalnie raz na kwartał i są w pełni darmowe, a więc nie ma żadnych związanych z tym kosztów. Odbywają się zarówno online jak i stacjonarnie, co zależy od specyfiki i założeń danego szkolenia, a także liczebności grupy. Taki system gwarantuje dużą różnorodność tematyczną, a pracownicy sami decydują, czy dana tematyka im odpowiada. Dodatkowym plusem jest informacja o odbytych przez pracownika szkoleniach widniejąca w jego indywidualnej historii szkoleń, co ma często istotny wpływ przy ocenie rocznej. Do tej pory z tego typu szkoleń skorzystało ponad 640 pracowników.



Źródło: Henkel



tagi: Henkel Polska , Certyfikat HR Najwyższej Jakości , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,