Konkursy i loterie

Wystartowała noworoczna loteria "Kuchnia Marzeń od marki Duda”

Poniedziałek, 08 stycznia 2024
Wszyscy, którzy marzą o własnej, nowoczesnej kuchni wyposażonej według własnego uznania i potrzebują zastrzyku gotówki na jej remont, teraz mogą to zrealizować. Właśnie rusza noworoczna loteria „Kuchnia Marzeń od marki Duda”.
Jak wziąć udział w loterii?

Wystarczy zakupić wybrany produkt marki Duda, biorący udział w loterii i zachować dowód zakupu. W loterii biorą udział wszystkie stałowagowe produkty marki Duda dostępne na terenie całego kraju.

Zgłoszenia konkursowe należy rejestrować na stronie www.loteriaduda.pl.

Na stronie znajduje się również regulamin promocji oraz lista produktów biorących udział w loterii.

Nagrody w konkursie

Każdego dnia 5 osób wygrywa nagrody natychmiastowe w wysokości 200 zł - to doskonała okazja, aby poprawić sobie dzień i zrealizować niewielkie marzenia. W dodatkowych losowaniach w ręce szczęśliwców trafią urządzenia Thermomix oraz nagroda główna – 100 000 na remont Kuchni Marzeń.

Do kiedy trwa loteria?

Loteria i sprzedaż produktów objętych promocją rusza 8 stycznia, a od 15 stycznia aż do 30 marca można wysłać swoje zgłoszenie i zawalczyć o realizację marzeń.

Produkty biorące udział w loterii oznaczone są komunikacją na opakowaniu.

W ofercie marki Duda oprócz znanych i od lat uznanych produktów, coraz większy udział mają delikatne produkty drobiowe. Gwarancja surowca jakim jest mięso drobiowe Grupy Cedrob pozwala rozwijać portfolio wędlin skierowanych do konsumenta sięgającego po pyszną i zdrowszą alternatywę.

Wśród nowości marki znajdują się bogate w białko pyszne kiełbaski z piersią czy delikatna linia produktów z filetem kurczaka, a także jedyne w Polsce delikatne parówki łączące w swym składzie mięso z kurczaka i indyka.

Wszystkie te produkty biorą udział w loterii, dając konsumentom nie tylko możliwość zadbania o zbilansowaną i smaczną dietę, ale także wygrania gotówki na realizację marzeń!



Źródło: Świeża Bazylia
Fot: mat. prasowe



tagi: noworoczna loteria , Duda , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,