Kampanie i Promocje

Cukier Królewski rozwija akcję „Piecz, Przerabiaj, Podziel się” i uruchamia lodówki społeczne

Piątek, 01 grudnia 2023
Marka Cukier Królewski wzmacnia i rozwija kampanię „Piecz, Przerabiaj, Podziel się” o kolejne aktywacje, mające mobilizować Polaków do niemarnowania żywności. Dotychczasowe działania prowadzone były w sieci. Teraz „Królewski” idzie o krok dalej i w myśl hasła „Gdzie dobro króluje, nic się nie marnuje” wspólnie z Fundacją Weź Pomóż, uruchamia lodówki społeczne.

Pierwsza charakterystyczna zielono-czerwona jadłodzielnia, będąca efektem współpracy marki Cukier Królewski z Fundacją Weź Pomóż, pojawiła się 23 listopada we Wrocławiu. Wspólne działania stanowią kontynuację zainaugurowanej w ubiegłym roku kampanii „Piecz, Przerabiaj, Podziel się”, w ramach której „Królewski” zachęca do niemarnowania żywności. Działania dotychczas prowadzone były głównie w social mediach marki oraz jej ambasadorek – Aleksandry Tatki, Sylwii Dróżdż i Moniki Moleckiej. Z myślą o internautach powstała także dedykowana zakładka na oficjalnej stronie Cukru Królewskiego z gotowymi rozwiązaniami i przepisami w duchu less waste.

Aktualnie kampania została rozwinięta o świąteczną akcję „Gdzie dobro króluje, nic się nie marnuje”. Ideą przedsięwzięcia jest uruchomienie w wybranych miastach Polski południowej jadłodzielni, które z jednej strony będą przeciwdziałać wyrzucaniu żywności, a z drugiej stanowić realne wsparcie dla potrzebujących.

Gdzie dokładnie pojawią się kolejne lodówki społeczne? Tego dowiemy się 7 grudnia o godz. 18:30 dołączając do live’a Oli (@olatatka_) i Moniki (@pysznieczyprzepysznie) na Instagramie Cukru Królewskiego (@cukierkrolewski). Natomiast już teraz wiadomo, że może być ich nawet 5. O tym, czy tak się stanie, zadecyduje liczba internautów biorąca udział w grudniowej transmisji.

Ola_Tatka_i_lod__wka_spo__eczna_marki_Cukier_Kr__lewski_fot.jpg


Źródło: Open Media
Fot: mat. prasowe



 

tagi: Cukier Królewski , lodówki społeczne , kampania , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,